Nattaye

Alla inlägg under juli 2009

Av Nathalie - 16 juli 2009 12:37

Vi hade jätte kul vi: Titta på en 3d-film som hette någonting, jag kommer inte riktigt ihåg. Vi hade också skivaffär, det var jätte kul! Jag skriver nog kanske mer sen vet inte vad jag ska skriva :)

/Natta

Av Nathalie - 15 juli 2009 19:41

Nu ska jag gå iväg till Jennifer igen har bara ätit. Jag ska sova över där!

Det kommer att bli jättekul, jag har med mig massa skivor, vi ska ha en skivaffär och sen har jag med mig lite hemliga saker, det får hon se sen när jag kommer dit ;) 

Vi hade jättekul på Rudan!

Om ni vil se lite bilder och sånt om det så går ni bara in på: www.jnsida.blogg.se och tittar där! 

Jag återkommer om sova-över kvällen imorrn! 

/Natta

Av Nathalie - 15 juli 2009 12:51

Nu så åker vi till Rudan. Jag och jennifer, har inte badat på länge så det ska bli skönt! Vi ses!

/Natta

Nu

Av Nathalie - 15 juli 2009 09:35

Nu ska jag gå till Jennifer och leka lite, jag bloggar mer när jag kommer hem sen. Byebye!

/Natta

Av Nathalie - 15 juli 2009 09:22

Ni kommer att få massa bilder sen också, jag måste bara veta hur man gör :)

Hehe ganska ny på det här.

/Natta

Av Nathalie - 15 juli 2009 08:49

Jag har klippt håret, förut hade jag långt hår, men nu har jag klippt det till axlarna! Blev okej tyckte jag. Det är inte riktigt jag men det växer ju ut sen igen. Jag klippte mig i brandbergen centrum. Jag cyklade dit efter att ha varit med Lena min kompis. Jag satt och väntade på mamma på en bänk, medans jag läste en bok. :)

Jag har ju sån tur också för när an är 11 år så kostar det typ 240 kr.

Men när man är 10 år så kostar det typ 160 kr, jag fyller ju år om mindre än 2 veckor! :) Hehe Så, snart så! Efter jag hade klippt mig fick jag en klubba :-)

Han var jätteduktig han som klippte mig.

/Natta

Av Nathalie - 15 juli 2009 08:45

Inatt så kunde jag inte sova, somnade vid kanske halv 3!

Kanske inte samma sak som typ halv 5 men det är sent iallafall! :)

Idag ska jag leka med min kompis jennifer sen får vi se vad som händer ;)

Snart ska jag lägga upp lite inlägg om i förrigår!

Vi ses!

/Natta

Av Nathalie - 15 juli 2009 00:05

Jaa, då var en blogg fixat så här innan läggdags. Nu kommer jag somna gott.

Ska väl kanske fixa lite mer imorrn. ;) Men nu är det natti,natti.

Imorrn kommer lite inlägg om vad jag har gjort de senaste dagarna + inlägg om den dagen det är! Ses imorrn!

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards