Nattaye

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 28 februari 2010 21:06

Hej!

Jag tror alla har hört låten Rock Away med Lazee bara att de inte vet vilken det är, den är iaf jättebra.

Men den är inte så ny kanske men Who Cares??? ;)

Aa imorrn tar jag bloggpaus som sagt här kommer några riktigt bra låtar att lyssna på på lovet!

Jason Derulo - Whatcha Say

Taio Cruz - Break your heart

Timbaland f.t Katy Perry - If we ever meet again

Lady Gaga - Alejandro

Robbie Williams f.t Kylie Minouge - Kids

Britney Spears - If U Seek Amy


Ha det bra!!!!

//Natta


  

Av Nathalie - 28 februari 2010 18:51

Neej!!

Ska det komma slaskveckor nu också, blä!!!

Man får verkligen akta sig när man går på trottoaren för bilarna kan skvätta massa... Hoppas det inte blir överdrivet mycket bara...

Nu ska jag ta ett bad, inte duscha som ajg tänkte först, sen får jag väl packa lite och sen i säng 21.00 ska upp typ 6.30 imorrn.

Vi åker 7.30, får se om ajg bloggar imorrn innan jag åker, bye!

  

Juli förra året i Finland, sommar!!!!

//Natta


Av Nathalie - 28 februari 2010 11:42

Hej!

Nu tänkte jag bara lägga ut en liten söt bild till de jag älskar.

Kram till alla!!!

  

//Natta

Av Nathalie - 28 februari 2010 10:51

Imorrn ska jag till Siri, I misss you!!!! :P

Det är min bästis jag inte har sett på jättelänge på kanske 2 år... :S

Just nu lyssnar jag på musik och ska städa, hann aldrig det igår.

Sen kanske jag ska vara med jennifer... Sen måste jag duscha idag också, hmm inte så mycket att göra men det är skönt att veta vad jag ska göra.

Det kanske blir ganska mycket bloggning på sportlovet men kommer såklart att ta en bloggpaus när jag åker till Siri. :D

Hejdå!

//Natta

Av Nathalie - 27 februari 2010 23:10

Hej!

Nu har vi kollat på melodifesivalen och prövat vårat nya wii-spel "Spiderwick", det var kul. Det blev bara jag,mamma och jeffi hemma pappa spelade biljard med några kompisar.

Nu ska jag och jeffi sova eller alltså campa i hennes rum, med sovsäckar, myyysigt. Natti,natti hoppas ni har haft en bra kväll...

  

P.S Detta är en Google-bild. :P

//Natta

Av Nathalie - 27 februari 2010 16:39

Ska bara säga att... Förvänta er INTE att jag kommer att blogga så mycket här under sportlovet, tror inte det iaf...

Kommer hem från Donya nu, igår var jag på disco i skolan, tsm med Donya,Issa,Jennifer,Lucas och Berkan. Det var kul, och jag tyckte att vi gjorde mer än vad vi brukar, vi liksom dansade... :P Nee, men vi hade riktigt roligt.

Nu MÅSTE jag städa mitt rum ser hemskt ut, det ligger typ 3 papper på skrivbordet + ett block, typ 12 pennor, lite hårgrejer och två glas + en flaska med saft i. Och aa kläder över hela golvet, fick panik, hitta inget att ha på mig igår till discot... Men iaf här kommer ett litet test jag precis satt och fyllde i.

Allmänt test

vart bor du: I sverige.  
Brukar du komma i tid: Njaa, det brukar bli stressigt iaf.
Hur lång är du: 1,57 tror jag.
Kan du laga mat: Men recept, jaa...
Vad jobbar du med/pluggar du:  Går i skolan.
Hade du en bra kväll igår: En jättebra kväll igår!!
Vilket är ditt senaste inköp: En läsk på discot igår...
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma 
Har du sovit i din egen säng inatt: Nepp, sovde över.
Vad hade du sönder senast:  En tygbit på min stol, jag drog upp lite tyg... :P
Vem snackade du med senast:  Issa, i telefonen.
Varm favoritdricka: Varm choklad
Saknar du någon just nu: Jepp, min bästis(min andra bästis, inte donya henne såg jag för typ 20 minuter sen. :))
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Retas...  
Intressen: Musik, Dans, m.m
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Issa
Vad drack du senast: Vatten
Längtar du till din nästa födelsedag:Jepp.  
Är du sugen på något nu: Pasta... :D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:Inga, blä! 
Använder du hudkräm: Ibland
Micro-pop eller poppa själv: Micropop, tror jag är det någon skillnad?? :P
Brukar du baka: Brukar inte men ibland när jag har lust.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jepp, jättenöjd.
Vilken låt lyssnade du senast på: If we ever meet again - Timbaland f.t Katy Perry
Vad tycker du är äckligt: När det är typ överdrivet mycket slem på vissa filmer, såg en sån igår... Ugh!
Har du pengar på mobilen:Fyllde precis på.


Det här har jag fått från www.tildazs.blogg.se 

//Natta

Av Nathalie - 23 februari 2010 19:29

Hihii, hittade Alvin and the chipmunks- låten "Witch Doctor".

Här får ni orginalet och chipmunks-versionen. Visst är jag snäll, hihi, men aa det är lite skillnad kan man säga. :P

Innan:


Efter: 


//Natta

Av Nathalie - 22 februari 2010 20:53

TisdagTill Lena?IdrottLäxorIngen kör!  
OnsdagTvärflöjtLäxor    
Torsdag Dans 16.30 - 17.30Orkester 18 - 19BobasLäxor  
FredagLet´s dance 20.00Bobas    

Det var mitt schema just nu. :D

Just nu sitter jag och har precis gjort läxor och lyssnar på

Swingfly - Touch and Go. :)

Hejdå!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards