Nattaye

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Nathalie - 22 juli 2009 21:59

Ikväll sover Lena över :)

Vi har gått ut utan att säga nåt.....

Sorry, mamma och pappa. Fast vi gick typ bara 15 meter. =)

Sen satt vi i en sandlåda och sjöng om en sång att vi fick jättedålig mat i skolan..... vi låtsades att vi fick sand! Hehe, det var kul.

Sen gick vi in och nu håller vi på med våran egen radio!

Det är jättekul, fast vi babblar typ mest.

Vi kommer att ta lite kort, så jag lägger upp det sen.

Bye!

/Natta

Av Nathalie - 22 juli 2009 14:21

Jag fick också prata! Här nedanför ser ni mikrofonen jag prata i! :)

Nee, så stor grej var det kanske inte då, men ändå lite kul, hihi.

Min faster Jessica pratade också, hon var jätteduktig!

Fast hon har ju faktiskt sändt förut också.

Hon hade ett julprogram eller nåt sånt i julas. Det var en liten julkalender typ.....

Pappa spelade lite ovanlig musik än vad det brukar vara. Det brukar vara mer, aa inte riktigt som rix fm eller så...

Men... Pappa gjorde iallafall lite mer poppig musik och många lugna och gamla, bra låtar också.

Efter så åkte vi till Ica Maxi och handlade lite, sen köpte vi med oss Mc Donalds hem.

Nu ska jag leka med Jennifer och Lena som sagt.

/Natta

Av Nathalie - 22 juli 2009 09:06

Nu sitter pappa och sänder här och jag och jeffi följde ju med iallafall. Jennifer fick bli intevjuad alldeles nyss av pappa. Nee, inte riktigt han sa typ - Jag har en liten flicak här som sitter framför mig här, vad heter du. Och så frågade han vad Jeffi tyckte om Michael Jackson. Och svaret blev såklart :Bra! Jättesöt var hon. Det är roligt här men kan tyvärr inte ladda upp bilder här ifrån så får göra det när jag kommer hem sen ;)

Blir väl några stycken...

Efter detta ska jag, Jeffi och Pappa äte lunch sen åker vi hem och då ska jag leka med Lena och Jennifer, det sa jag ju kanske förut också, hehe.

Om ni också vill lyssna lite, så kan ni sätta på kanalen 98.5 från 8.00 till 12.00 Så kan ni lyssna hela tiden eller bara någon minut.

:) /Natta 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards