Nattaye

Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 31 januari 2010 19:27

Hej!

Imorse "flög" jag upp av att mobilen ringde och "The time of our lives" spelades på typ högsta volym. Klockan var 08.59 och Malin ringde. :D

Så jag typ gjorde iordning mig på 5 minuter,sprang in till mamma och pappa och frågade om jag kunde få låna 200 kr, är helt pank just nu. :P

Sen blev det en macka i handen och iväg till Malin.

Vi gick till bussen och åkte till Handenterminalen till hotell Quality hotel Winn tror jag det hette.

Vi satt och väntade lite sen gick vi in och man fick ett armband(det var ett blått snöre och en pärla på. :) )

så de som stog i kassan kunde se att man redan hade betalat om man liksom ville gå ut och in igen, från mässan...

Vi gick direkt in och gjorde "chokladchips" (det var inte chips utan mer tunna bitar).

Sen gick vi runt ganska mycket.... senare gick vi ut till centrum och köpte "daily special" på Subway. Mumsigt!! Sen gjorde vi kort.... hmm sen satte vi på fina bilder på lådor, sen köpte vi lite papper och sen åkte vi hem. Sorry att det blev lite snabbt... har inte riktigt tid just nu, men det kommer en bild imorrn på vad jag köpte. ;)

Bye!

//Natta


Av Nathalie - 26 januari 2010 16:29

Hej!

Lena gästbloggar:

(http://lellir.blogg.se/)

Tjaoo Sweeties & Cuutiies!

Idag hade vi lite vanliga tråkiga saker på lektionerna.

Men på Bild hade vi ganska O_O Kul!!!

Vi hade en heddaprojektor som vi målade av (bilden på alltså)

Och vi ska göra en bild till en kalender.

Men idag hade vi också idrott och hade det efterlängtande krysskung!!!!!!!!!

Det var kul och vårt (Nattas&mitt) lag vann..mwhahha!!

Lite evil.

Och vi fick Fisk/lax pudding till mat i skolan.

Men vi gick hem och skrattade ihjäl oss med radion,

och sen så SKULLE vi haft inspelning av RFO (bästa!!)

Men det slutade med att vi kollade på Youtube och blogga..

Och nu så är vi här..

Om ni undrar vad RFo e så kan ni se:

R-F-O

Men dåo ses vi kanske   

( Typisk Lena bild / Natta)

Kram Lilla Lena!

Av Nathalie - 25 januari 2010 19:29

Hej!

Skriver jag för mycket om läxor??? :D

Säg bara till om ni störs av det. :P

Såg ni schemat?? Hehe. Aa, har inte riktigt koll på vad som ska göras....

Får hitt på nåt... :S

Nu gör jag läxor iaf.... ska öva på lite tvärflöjt och välja en låt som jag ska spela upp på provspelningen på fredagen. :)

Bye!

  

//Natta


Av Nathalie - 24 januari 2010 21:30

Här har ni mitt schema för veckan som kommer, tänkte göra en varje vecka framöver. ;)

Godnatt!

//Natta  

Av Nathalie - 24 januari 2010 20:26

Idag har jag och Jennifer varit på Farsta bad och badat lite, i bubbelbadspoolen också... :P Det var sköönt.

Sen fika vi lite två kakor och varsin läsk för 56 kr!!!! Dyrt?? Mm!!

Aja, sen åkte vi hem till henne och aa typ... :S Gjorde lite olika grejor.

Nu ska jag bada, i badkaret iallafall men har inte lust.

Sen imorrn är det ju skola, blä, har inte ork till nåt just nu... :D

//Natta

Av Nathalie - 23 januari 2010 21:24

Och nu är jag hemma hos Jennifer, hon står ui duschen och sköljer av sin hårspray(svart), vi har nämligen varit på Emma och Elins kändisparty! Jag var Miley Cyrus och där åt vi någon slags av tacos men med kyckling ist för köttfärs. Gott. Sen körde vi kändisdjungeln! Och jag fick dricka äggula och kom tvåa, det  var fyra som körde de som kom trea och fyra drack inte upp. Sen fick jag ta upp 6 godisar ur en bunke med havregryn,banan och olja... där tror jag jag kom trea....

Det var jättekul.

Nu ska jag iaf sova hos Jennifer och här avslutar jag för jag tror hon kommer ut ur badrummet vilken minut som helst nu.

//Natta

Av Nathalie - 14 januari 2010 16:48

Hej!

Igår kollade jag lite på twilight.... Har fått lånat den av Jessica(faster), för att jag skulle kunna föreslå den till filmdagen i skolan imorrn. Men Matilda var snabbare att föreslå twilight!    Hihi, gör inget. :P

Men iallafall ska vi se twilight (1:an, såklart) imorrn, och vi får ta med oss godis, så jag och Issa gick upp till konsum efter skolan och köpte lite lösgodid, mums! :D

Sen var jag på bobas med Lena och sen mötte jag donya och vi gick hem tillsammans. Hihi.

Här kommer en slags "header" som är fin, tycker jag. Love bilderna!!! :D

Ehh...oj, det var ej den bild jag trodde det skulle bli, men aja.  Här kommer en LITEN bild. ;)

     

 //Natta

Av Nathalie - 10 januari 2010 15:31

Idag har jag varit med Donya och Jennifer vi har BARA spelat monopol hemma hos Donya. Donya skulle på cheerleading och jag och jennfifer skulle äta så nu ska jag ringa Jennifer och vi ska nog tror jag, vara här.

Chaio!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards