Nattaye

Alla inlägg under april 2010

Av Nathalie - 21 april 2010 06:37

Du har alltid varit jättespeciell för de som finns omkring dig.

Du är världens bästa vän.

Du är alltid så duktig och vet vad du ska göra när du måste.

Du är den keligaste katten i hela universum och du är som en ros för många människor.

Du är så speciell och har en helt egen plats i mångas hjärtan, framför allt Annelies.

Du är inte som andra katter, hoppas att du har fått veta det.

Du måste ha det väldigt bra just nu, lev lyckligt!

Hälsningar Nathalie


    //Natta

Av Nathalie - 20 april 2010 17:36

Hej hej!

Idag hade vi Matte,Geografi,Engelska,idrott och bild.

Bilden hade vi ute, det var härligt men lite kallt i bara t-shirt, hehe.

Jag var på bobas en stund och sen har det bara varit läxor, de tar över mitt liv!!! :S

Men man får väl stå ut.

Nu är det kör som gäller byebye!

//Natta

Av Nathalie - 19 april 2010 20:02

Nu har jag fått nya skor, de är riktigt snygga(tycker jag), so now im happy :)

Nu blir det lite packning... Kommer börja med en nedräkning idag :D

Ses!

//Natta


     

Av Nathalie - 18 april 2010 19:30

Hej hej!

Nu har jag ätit klart, jag kom hem från konserten för typ en halvtimme sen..

Den var lååång, det var en stor grupp från Australien som hade en blåsgrupp,en stråkgrupp, en körgrupp sen säkert nåt mer, jag gillade deras körgrupp den var jätteduktig! :D

Kolla mina skor från när jag var liten!! :P

I Love Them!! Hihi, jag tog de så mamma inte skulle kunna ge bort de, hehe.

//Natta



Av Nathalie - 18 april 2010 11:15

Just nu sitter jag och lyssnar på "Rock that body" med Black eyed peas, först gillade jag den inte, men nu tycker jag den är great! :D

Och kolla in den musikvideon, den är inte så dålig heller..

Snart är det iväg till stan och musikmuseet som jag har tjatat om så mycket, nu vill Jeffi börja packa lite så jag är väl med henne då :P

//Natta

 

Av Nathalie - 17 april 2010 10:10

Hej!

Snart om typ 25 minuter ska jag gå till bussen iväg till kören, vi kommer vara där til typ 17.00, tror jag, själva musikalen börjar 16.00, vi ska vara där 11.00 Hehe, men det kommer bli kul, vi kommer att få lunch där och så.

Vi har kollat igenom skor och jackor. Jag hittade lite grejer där...

Och jackor hittade vi ingen bra så vi ska köpa en i helgen eller i veckan som kommer.

Ses sen!

//Natta

Av Nathalie - 15 april 2010 18:10

Hej hej!

Jag hoppar faktiskt orkestern idag... :S

Det var 3 minuter kvar tills det började när jag nästan var hemma, och det tar minst 13 minuter di bort, och jag var svettig(Yuck :P), och jag cyklade och så, så jag hoppade.Men på söndag är det ju konsert på musikmuseet och då ska jag inte cykla. :D

 

Iaf på dansen lärde vi oss mer av dansen, uppvisningen är snart i början av maj, tror jag. Jag är lite rädd för kläderna, hah.

Vi ska vara ballerinor/cirkusprinsessor, inte min stil ALLS. Men aja det får väl gå ändå. Vi ses!

//Natta

Av Nathalie - 14 april 2010 18:51

Åh!! Jag längtaaar verkligen till den 24 april då åker vi!! Till Kreta, stället heter Malema, här kommer några bilder jag hittade på ving.se, men det är inte med de vi ska åka men jaja. :D Då blir jag fri från skolan!!, men nog inte fri från läxor... hm.. hoppas jag blir fri från både och.

//Natta  

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards