Nattaye

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Nathalie - 21 juli 2009 21:37

Idag har jag haft en härlig dag. När Lucas kom hit(min pojkvän :) ) så spelade vi bowling ute på verandan, men de bara blåste omkull så vi flyttade in i hallen istället. Sen har vi haft "disco" Jeffi tyckte attd et var ett disco iallafall. Hon tog in en av sina discolampor in i mitt rum sen lyssnade vi på musik på mobilerna och Jeffi och Lucas bytte lite låtar. Sen har vi tittat på tv och lite sånt... Han åt mat här också, vi åt korv med bröd sen så gick vi ut och gungade och pratade vid ett ställe som kallas "grillkotan" det är jättenära mig. Sen så gick han hem klockan typ 20.56 Så nu gör jag inte riktigt någonting. Jag har bara suttit och babblat med pappa. Han ska sända imorrn från Radio Haninge Direkt! Lycka till pappsen :) Skulle vilja vara där när han sänder får se hur det blir.... Det är från klockan 8 på morgonen till 12 på förmiddagen. Sen efter det, om det nu blir så. Då ska jag leka med Lena och Jennifer. Det kommer att bli kul!

Byebye!

/Natta

Av Nathalie - 21 juli 2009 17:31

Jag har inte bloggat idag men jag kan berätta lite kort om idag. ¨

Jag vaknade och sen så tittade jag på tv ,sen kom en kille som heter Lucas.

Så jag bloggar mer ikväll!

/Natta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards