Nattaye

Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 31 december 2009 20:45

GOTT NYTT ÅR!!!!

Inte riktigt än väl???

Det är så många som "busskjuter" i förväg!!! Vi har sett massa fyrverkerier från vårt fönster i köket när vi har ätit en liten förrätt. (Bilden)

  

Mums!!! Känns väldigt lyxigt. :P

Vi tog en liten paus mellan förrätt och "varmrätt". Hihi.

Jag har lyssnat på så mycket Miley de senaste dagarna nu...

Jag säger bara (ropar)

HON ÄGER!!!! :D

De här 5 låtarna har jag nog lyssnat mest på och rekommenderar:

1.You always find your way back home

2.Don't walk away

3.Kicking and screaming

4.The time of our lives

5.The good life

Aja,ha en bra fortsatt kväll då!!!

//Natta


Av Nathalie - 29 december 2009 18:28

Idag har jag sett på bio för tredje gången den här månaden!!!

Och en rolig grej är att jag betalade inte biljetten på någon gång!

Första gången var det en födelsedagspresent av Malin.

Andra gången hade min faster vunnit och bjudit några stycken.

Tredje gången(idag) så hade jag en "företagsbiljett" som jag fick av Donya för att jag betalade för henne på bio  när jag egentligen inte skulle. ;)

Det var jättekul,filmen var bra ochde är riktigt söta, scenen jag gillar mest är nog den som är på klippet på den här länken:

http://www.youtube.com/watch?v=jHZoby6qGqY&feature=PlayList&p=07C6E022BCFAA30D&index=19

(Klippen hade inaktiverat inbäddningen)

Nu ska jag gå till Jennifer och sova över!

//Natta

Av Nathalie - 28 december 2009 19:19

Idag har jag varit i stan med Donya och hennes föräldrar, vi har ätit kebab, det var inte så jättegott, de som jobbade där hade typ dränkt allt i sås...

Men ändå, det var mat.

Men det var kul, vi gick in på Buttrik's,Stadium,H&M,KappAhl m.m

Det var jättekul.

På slutet gick vi till Donyas pappas jobb,han jobbar på en typ Pressbyrå i gamla stan, det är faktiskt riktigt kul att vara där.

Men nu är jag hemma och ska städa upp lite i mitt rum, sen vet jag inte...

Ska försöka inte skjuta upp massa grejer till en annan dag, har märkt att det blir jättejobbigt till slut när man har allt på en gång...

Aja , Bye!

//Natta


Av Nathalie - 28 december 2009 00:07

Nu har jag chansen att blogga lite när Donya ligger i min säng och spelar NintendoDS. :D

Vi ska pröva på ett "anden i glaset" spel som man fick med med tidningen Glitter.

Hmm... Verkar lite klurigt när man kollar på beskrivningen men hoppas att det kommer gå bra. Ehm..

Vi har spelat lite på datorn, Donya har äntligen skrivit ett nytt inlägg i sin blogg! 

Hehe, det var typ senast i somras hon skrev. ;)

Vi har gjort ett kompistest som också fanns i tidningen Glitter.

Sen gjorde vi flera egna, det var kul.

Godnatt!

Nu blev hon klar, ses!

/Natta

Av Nathalie - 27 december 2009 18:20

När jag har bloggat den senaste tiden har jag inte lagt in så mycket bilder...

Jag är ledsen för det. :)

Haha!Jag tog en paus i skrivandet, Donya ringde av misstag till mig och gissa hur länge jag har hört vad som har hänt i hennes hus! :P

Kul, men iaf idag så har jag inte kunnat blogga eftersom att jag har varit med Donya och Jennifer.

Vi hade ganska kul, men efter jag har ätit så ska jag och Donya sova över hoppas att det blir kul. ;) Nu ska jag försöka teckna en kort film med hjälp av min bok som jag fick i julklapp, den heter TECKNA FILM.

Det blir nog inte så bra men man kan ju alltid försöka. :D

Ha en bra kväll!!!

//Natta

Av Nathalie - 26 december 2009 20:37

Nu har vi ätit klart, julbord och öppnat julklappar.

Jag fick leggins och en munkjacka. Ni vet att H&M har typ "lådtema", låderna man får när man handlar är riktigt snygga! Jag fick 2 som det skulle föreställa att den var omslagen i tidningspapper.

Tack för alla som har gått in här också. ;)

Jeffi är nog VÄLDIGT trööötttt.

Hon sitter och typ: Haha......Haha....hehe, hoho, hahaha!!!

Jag är ganska trött, men inte överdrivet klockan är ju iallafall bara 20.40

Jag saknar att vara i skolan faktiskt, det är rätt kul på rasterna och efter skolan liksom saknar det.

Alla ämnen är ju inte riktigt kanonkul.

Aja, Natti om jag inte skriver mer today.

//Natta

Av Nathalie - 26 december 2009 13:59

Nu är det annandag jul och  mormor kommer om en timme ungefär...

Har inte gjort så mycket idag, vaknade vid 11-12 tiden.  

Det är så härligt med snö alltså!!!

Och gissa, vi fick ett jättestort paket jag,Jeffi,mamma och pappa,det var från "Tomten"(mamma och pappa) Och det var ett WII!!!  

Vi fick wii-konsollen och  Wii Fit. Jättekul, Jeffi spelar fit däe nere nu ska nog kanske också springa ner snart :)

//Natta

Av Nathalie - 26 december 2009 01:43

Det är lite sent just nu för att blogga, men skulle bara kika in och säga att nu kommer det bli så mycket mer bloggande, det har liksom varit jul  och sånt, vet det är ingen ursäkt men iaf. Just nu: Lyssnar på skivan Kicking and screaming av Miley Cyrus. Den är riktigt bra, fick den igår.

Jennifer,har ju kommit hem från USA också, hon kom den 22, för några dagar sen, hon, Donya och Issa kom och knackade när vi var fullt upp med att fixa pepparkakshus.

De skulle liksom bara säga hej, och om jag har rätt så har Jennifer blivit ännu längre än sist.... :S

Aja,ska väl ta och bädda sängen sen hoppa ner i den. Härligt.

Imorgon:

Mormor kommer vid 15.00 och ska fira jul med oss, det blir julbord tredje gången på rak ( Magen mådde inte så bra när jag skrev det, så himla mätt!! :P)

men mums vad gott det är.

Sen får vi se vad som händer innan och efter när hon har åkt hem.

Sov gott!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards