Nattaye

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Nathalie - 17 juli 2009 21:53

Ikväll har vi haft gäster, eller vi hr gäster nu också. Vi har grillat och just nu sitter alla och pratar och lite sånt. Ska också gå ner, ska bara skriva klart här. =) Det är en liten kille här som heter Kevin. Han är jättegullig, han ville leka med mig förut och då byggde vi lego. Hoppas ni också har en bra kväll!

/Natta

Av Nathalie - 17 juli 2009 21:43

Jag och jennifer har scrappat hemma hos henne, det var kul. Hon gör jättefina scrappsidor! Mitt i scrappandet gicm vi ut och köpte glass på glassbilen. Det var jättekul eftersom att det var en liten man som hade en tkotröja på sig och pratade lite oväntat. Jag och jennifer fnittrade jättemycket! Men det är inte så schysst, jag vet:)

Men vi hade jättekul iallafall.

Här kommer en bild på mitt påbörjade scrapp!

/Natta

Av Nathalie - 17 juli 2009 01:05

Nuhar vi precis tittat på en film som heter Hundpensionatet! Den var jättebra! Den handlade om två föräldralösa barn som räddar massa hundar och bygger ett jättefint hotell åt dem! Det var jättepraktiskt! Och två andra hjälpte de. Till filmen så åt vi någon slags smörgåstårta ungefär, den var jättegod, mamma hade gjort den. :)

Men nu måste jag sova, jeffi sover i mitt rum inatt! :)

/Natta 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards