Nattaye

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Nathalie - 27 juli 2009 14:59

Nu känner jag att jag faktiskt måste skriva någonting...

Ni ska få foton och ett ganska långt inlägg om igår lite senare, men jag måste bara veta hur man laddar över bilder från min....

...kamera!!!!! Fick den igår! Den är mycket bättre än den jag ville ha, önskade mig bara något billigt... Men den som jag har nu är hur bra som helst, det enda som stör mig är att man inte kan zooma in när man filmar. Men det blir ju jättebra iallfall. Det blir jättebra bild utan blixt och det blir också jättebra bilder när det är mörkt ute! :) Jätteglad. Mmmm nu sitter jag iallafall och äter lunch, hehe kanske lite sent men ändå. Köttfärspaj blev det, mums. Sådan här som man mikrar på, fast i den här var det någon fullkornsgrej.... Det var gott iallafall. Om ni tycker att jag skriver mycket: ....... Så kan jag förstå er det tycker jag med! :)

/Natta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards