Nattaye

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Nathalie - 25 juli 2009 23:53

Idag har vi bakat till imorrn!

Jag och jennifer bakade kokostoppar och mamma bakade(tillsammans med jennifer också lite...) Vaniljbullar och tog degen som blev över och gjorde kanelbullar! Och pappa började med fyllningen i tårtan!

Det var jättekul, men det var också jättegott.... Jag smaskade i mig smeten jag hade på händerna! Mums! Om ni undrar varför vi bakade så fyller jag ju år imorrn! Eller om 5 minuter!!!!!! :*) =) Jippi!

11 år! Oj,oj,oj! Känns som typ 9... Haha

Här kommer massa bilder från bakningen!

/Natta

Av Nathalie - 25 juli 2009 13:18

Igår sov jag över hos jennifer- igen = * )

Hehe, men den här gången sov vi i tält!

Efter jag hade ätit så kom jag till henne och då fixade vi i tältet och så...

Sen spelade vi Cluedo, lekte med hennes ankor som egentligen ska vara till en fin prynad som hon har på sin altan. Det var plastankor som skulle simma runt i pryndaden.  Det var fatiskt kul! Hihi

När vi gick in i tältet igen så spelade vi vänd tian och sen ropade hennes pappa att vi kunde få varm choklad och mackor! Mums! Det varv jättegott. Chokladen var helt perfekt, alltså inte för varm och inte för kall, utan helt lagom att dricka. Sen gjorde vi iordning oss, sen körde vi sanning eller konka. Men sen efter det bestämde vi oss för att sova.

Efter ett tag frågade jennifer: Har du somnat? Och svaret blev såklart nej, jag är dålig på att somna fort. Och då frågade hon om vi kunde sova i deras husvagn istället, för hon bara tänkte på saker som kunde hända....

Hehe, som typ att det kommer in någon genom deras grind eller nåt sånt.

Så vi givk in i husvagnen och sov istället. Det gick lika bra det,fast det var lite synd att vi inte sov i tältet men det kommer fler gånger! :)

Sen nästa dag gjorde vi iordning oss och åt frukost och lekte lite mer med ankor sen gick jag hem för de skulle till grönan! Så nu är de alltså där. De sa se The Poodles i kväll på sommarkrysset! Poodlesgalen! ;)  Hoppas att jag ser henne någon gång, ska kryssa ikväll iallfall gäör alltid det! Tycker det är jättekul, ikväll ska jag tjata på mamma och pappa att någon ska vara med iallafall. Skulle vara kul om de var det. Fast mamma har ju faktist varit med en gång med mig, tack!

/Natta

Av Nathalie - 25 juli 2009 13:01

Igår vid typ halv 2 tiden så åkte jag, jennifer, jennifers syrra och hennes pojkvän och jennifers brorsa till ett cafe i västerhaninge centrum! Det var jättekul. På vägen dit hade vi på radion ganska högt och alla satt och sjöng. Om ni undrar vém som körde så var det jennifers syrra :)

Jag hade med mig 25 kr dit och hade kvar 10 kr sen. Jag köpte en vaniljbulle, det var första gången jag prövade en sån, den var jättegod!

Jennifer tog en kanelbulle, hon fick smaka en liten bit vaniljbulle av mig, hon tyckte också att det var gott. Det var liksom en rund bulle och sen så hade de lagt i vaniljsås i den, typ.... Och sen var det florsocker tror jag på själva bullen! Mums! Sen åkte allihopa till centrum. Jag kände mig så kort när alla gick tillsammans, jennifer är ju jättelång kanske 1.60 eller nåt! Sen var det hennes syrra och hennes brorsa är ju väldigt långa eftersom att de är någonting med 20 år. Och jennifers syrras pojkvän var längre än hennes syrra så.... Jag var ´ganska kort jämfört med dem :)

Iallafall, jag köpte ingenting var på väg att köpa ett till scrappapper för 10 kr men gjorde inte det. Jennifer köpte ett par örhängen som var jättefina!

Går ni in på jnsida.blogg.se så kan ni se dem på en bild där.

Hennes syrra köpte en jättefin väska som var svart med blommor på.

Och hennes brorsa köpte fyra pocketböcker.

Och hennes syrras pojkvän köpte kinamat! =)

Det var kul.

/Natta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards