Nattaye

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Nathalie - 28 juli 2009 22:36

Jag hittade en blogg som heter www.bunnytips.blogg.se där jag lekte lite i photoshop och så här blev en header jag gjorde! Blev riktigt nöjd faktiskt! :)

Hehe ska gå och hjälpa min lillasyster med hennes tidning :)

Hon håller på och försöker göra en liten rolig tidning, så jag ska hjälpa henne!

Godnatt skriver nog inget mer idag!

/Natta 

P.S Jag ska sätta dit en underdel på header´n sen också ;)

Av Nathalie - 28 juli 2009 19:27

Idag har ju jag och Jennifer lekt, vi var hemma hos henne och då så spelade vi snabb och smart, det är ett roligt spel där man ska komma på en sak eller nåt sånt.  Genom att lyssna på bokstaven som en röst på spelet säger... Faktiskt kul! Sen skulle vi baka men det blev inte så, sen så lekte vi hitta pennan. Då vi skulle leta efter en penna som den ena hade gömt i antingen köket eller vardagsrummet... När jag kommer hem sen kan jag ladda upp lite bilder från idag men jag kan inte det nu, för jag är hemma hos Jennifer. Sen iallfall så gick vi hem till mig, då började vi med att leka hotell men det "flippa" ut så vi fikade lite, fast fikat tillhörde faktiskt lite hotelleken. Vi fikade med det som vi hade bakat till i söndags. Alltså det som blev kvar.

Sen... Aa vi satt vid datan och försökte förbättra våran blogg. Vi gjorde en liten "förbättring" och sen en som vi kanske kan lägga upp sen när vi vet hur man gör. Sen gick vi till Jennifer igen och lekte med ankor :)

Så nu sitter jag och bloggar medans hon äter, kycklingpaj. Mums, hon frågade om jag ville äta hos henne men jag tackade nej, jag äter nog faktiskt hemma... Mamma eller pappa borde nog ringa snart, klockan är ju 19.37 ungefär. Aja, byebye

/Natta

Av Nathalie - 28 juli 2009 12:16

Hejsan hoppsan, snart eller på söndag så kommer min bästis Donya hem från iran!! Jippi! Hon åkte den 2 juli och kommer alltså hem den 2 augusti!

Men det som  är dåligt är att Jennifer åker på semester på fredag och då kommer inte hon att få träffa Donya! :(

Men nu så ska jag gå till Jennifer så får vi se vad vi hittar på. Vi ska väl kanske köpa ett kort till våran andra kompis Carolina, för hon har skickat ett kort till oss för att hon är på landet i mariestad tror jag...  Så jag tar med mig kanske en tjuga. Byebye! Och här kommer ett foto på min bästis!!

/Natta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards