Nattaye

Alla inlägg under augusti 2010

Av Nathalie - 27 augusti 2010 07:27

Hej hej!

Idag är det fredag och vi börjar med bild.

Vi slutar också 10 över 13. Sköönt.

Igår fick(nog inte bara jag) jag tl-klubben, brev. Och jag älskar de där små söta lapparna där det står t.e.x Stor Bamsekram! och sånt. :D

Sparade de. Iaf nu ska ja snart cykla iväg. ;)

Byebye!

 

Av Nathalie - 25 augusti 2010 22:10

Hej hej!

Nu sova godnatt!

Tips på låt:Bumpy Ride m. Mohombi

 

 

Av Nathalie - 25 augusti 2010 13:18

Hej hej!

Idag har vi haft Arbetslagets dag.

Alltså så har vårat arbetslag det är med två åttor och jag tror det är två 6:or.

Man delades in i grupper och jag va med typ 4 åttor och en från min klass.

Man gick runt till olika stationer, t.e.x som att lösa tändsticksproblem, alla ställer sig på en bänk och sen ska man stå i en viss ordning utan att ramla av bänken och sen skulle man känna i en bunke med gröt i på olika saker man skulle gissa vad det var. :D

Kom hem typ kvart i 13. Så nu ska jag öva lite flöjt kanske kolla lite på tv m.m

Sen blir det terminens första tvärflöjtslektion.

Och förresten så cyklade jag hem när det regnade... Bläigt!

Riktigt läskig bild men fick ingen bättre, jeansen ska egentligen inte va så mörka,haha.

    Det va det det.

 

Av Nathalie - 23 augusti 2010 18:58

Hej hej!

Idag har det vart skola!

Vi fick skåp och en MASSA information, hoppas jag kommer ihåg det man måste...

Efter det så cykla jag hem och sen va jag med Donya,Carro,Issa,Jeffan och Lena.

Vi va i parken och gungade lite sen gick alla hem till sig alla va så tröööötta iaf jag.

Sen va jag hemma lite öva lite flöjt sen cykla jag iväg och köpte kräm på apoteket och ett par jeansleggings.

Jag vet sämsta bilden plus de är grå inte blå som de ser ut...

De är en storlek för stora men hitta inte min storlek....

 

Vad har man presentkort till om man inte får använda det???? :D

Aja, dont know vad jag ska göra nu. Har ju inte riktigt nåra läxor som man kan sysselsätta sig med... :P

 

Av Nathalie - 22 augusti 2010 19:23

Hej hej!

Idag va det asså sista dan på sommarlovet... :S

Läskigt imorrn blir det cykla till brandbergen vid 8.00 börjar halv 9.

Men det kmr bli jättteroligt!!! Vi har en kortis dag vi slutar 11.00 Så vi får lunch där iaf. :D

Aja, det är fortfarande sommarlov!!!! :P

Tips på en great låt: The Baseballs - Umbrella och The Baseballs - Hot n cold

  

Men nu in i duschen.

  

Av Nathalie - 21 augusti 2010 10:10

Hej hej!

Idag är det haninge dagen så jag åker dit om nån timme.

Vädret ser inte så kul ut men man får hoppas att det blir soooolliggt!!

Hela dan igår lekte vi affär, ända till 23.

Men nu ska jag springa in i duschen.

Så byebye

 

Av Nathalie - 18 augusti 2010 19:09

Hej hej!

Om nån sekund ska jag diska och klockan 8, ska jag kolla på Allsång på skansen.

Det är repris på svt24 för er som vill kolla. ;)

Har precis ätit mat, det var mumsillimumsmums. Haha.

Kan tipsa om låten All night long med Alexandra Burke. Ni kanske har hört den men ändå.


 

Av Nathalie - 17 augusti 2010 23:06

Hej hej!!

Idag har jag pysslat typ bara och sen har jag lyssnat på musik samtidigt som jag pysslade. :D Vi( jag och min syrra) gick ut i regnet på baksidan och sjöng, det va kuligt!!! :P Nu har jag tränat lite på wii fit. :)

Det finns en övning där man ska göra en armhävning, sen stå på sidan och sen om igen 6 gånger. :D Imorrn ska ja va med Jeffan. Så vi ses imorrn ;).

 

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards