Nattaye

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Nathalie - 24 juli 2009 12:37

Nu skriver jag bara lite kort.

Imorse vaknade jag vid 10.00 och åt frukost och tittade på tv. Sen gjorde jag iordning mig och nu ska jag gå till Jennifer. Bloggar mer sen beror på vad som händer senare. ;)

/Natta

???

Av Nathalie - 24 juli 2009 00:10

Oj! Har jag inte skrivit något idag!!!!!????

Oooppss... Aa nu är ju klockan över 00.00 men så här har dagen varit iallafall....  Jag vaknade och Lena var ju fortfarande kvar här och jag skulle vara orolig om hon inte var kvar! :-)

Hehe, sen vid ett eller halv 2 så kom Jennifer och vi gjorde en video, men jag visste inte att jag hade det programmet så hon tittade och hon hittade det!!! Jag tipsar om  Windows Movie Maker. Det är jättekul, man kan lägga in massa bilder och musik till bilderna och text.... Och det är jätteenkelt. och det bästa, det är på svenska!!! Jippi! Sen åt jag en Billys pizza med biff och bearneisesås på. Sen kom jag inte ihåg vad vi gjorde men vi hade kul iaf.  Sen cyklade jag och pappa iväg, vi skulle ta lite cachar och åka till farmor och farfar i jordbro en sväng. Föressten gör ett inlägg om geocaching imorgon. Ni kanske inte vet vad det är, hehe....

Iallafall, men det är som en sport eller orientering där du ska ha en gps och genom den så ska du försöka leta efter gömda "cachar" alltså små eller stora burkar som är gömda precis varsomhelst! Det är kul, pröva gärna på www.geocaching.com eller på www.geocaching.se !

Jag tog 7 stycken! Idag! Sen efter när klockan var typ 20.00 så cyklade vi med mamma hem eftersom att vi var i jordbro och tog cachar nästan precis utanför hennes jobb. Sen svängde vi av vid Ica Maxi och handlade lite. Sen kom vi hem trötta och hungriga. :)

Vi gjorde grekisk sallad! Mums! och så tittade vi på filmen LasseMajas Detektivbyrå - Kameleontens hämnd. Den var faktiskt jättebra!

3/5

Och nu ska jag sova...

Det regnar som jag vet inte vad!!!! Jeffi blir nog lite rädd, bra att jag ska sova i hennes rum!

Godnatt och sov så gott!

/Natta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards