Nattaye

Alla inlägg under oktober 2009

Av Nathalie - 31 oktober 2009 22:24

Lyssnsr på Michael Jacksons this is it! På spotify så det är lite bättre kvalité än youtube men omm ni inte har hört den så måste ni lyssna på den! Lyssna noga i början det låter så bra!!!!Skrattande


Av Nathalie - 31 oktober 2009 17:24

Hejsan nu har vi kommit hem(jag och min familj) från mormor som fyller 61 år idag! Grattis. Glad

Så nu håller jag och min syster på att förbereda oss för lite party!!!! Vi båda ska på halloweenfest och jag ska till Jennifer. Det kommer säkert bli jättekul, hinner inte lägga upp några bilder just nu, men efter partyt kommer en bild på kortet jag gjorde till mormor,hur jag ser ut just nu och på våran pumpa på framsidan!

Ha det!

/Natta

Av Nathalie - 30 oktober 2009 18:58

Hej! Nu var det JÄTTElänge sen jag skrev på bloggen... Iaf,igår sovde jag över hos Jennifer vi spelade ett spel på Playstation som heter "Little Big Planet", det var jättekul och vi kom ganska långt faktiskt. Sen åt vi lite popcorn, hihi. Sen kollade vi också för första gången (för mig, INTE för Jennifer) på SOS Gute. Det var ett bra program och spännande mest. Idag när vi vaknade så spelade vi lite mer "Little Big Planet" Skrattande Det var jättekul! Sen åt vi frukost, åkte till torvalla,sen blåste vi upp ballonger till imorgon. Då ska hon ha sitt halloweenparty!!! Sen gick jag hem, nu har jag faktiskt städat rummet JÄTTEfint. Tungan ute Nu har vi gäster här, pappas jobbarkompis och hans två barn. Pappa och han håller på med maten och sen ska vim äta gott!!! Här kommer en bild från lite ballonger. P.S.Vi har gröpt ut en pumpa och satt ljus i den för första gången!!! Tar en bild senare. Ses!

/Natta

 

Av Nathalie - 17 oktober 2009 18:02

Men hjälp!

Det är ju snart halloween! 

  

Fick en inbjudan av Jennifer idag för haloweenfest.

Hoppas att jag kan komma.

/Natta

P.S Hoppas också att jag kan få lite tid att ge er några små tips på lite halloweenpyssel eller nåt sånt. ;)

/Natta


Av Nathalie - 17 oktober 2009 17:41

  

'Hej idag vaknade jag typ vid 11. :) :P :( B ) Hehe.

Sen cyklade jag till Lucas och sen var vi hemma hos honom lite, sen ute lite, sen hemma hos mig lite. Nu har han precis gått hem och Jessica har kommit hit och vi ska äte värsta jättefina middagen! Det är iaf jättefint dukat!! :)

Nu har jag fått pappas spotifylösenord så nu lyssnar jag på spotify!!! Jippi! Jag tänkte skaffa det själv men ma måste vara 12 år... Jag vet det är liksom bara 1 år emmelan reglerna och mig men iaf.

/Natta

Av Nathalie - 16 oktober 2009 21:42

Jepp, nu kommer lite bilder ifrån festen då.

Men känns väldigt tomt på julimånaden... :(

Bara massa text, men nu ska jag försöka lägga in lite fler bilder varje dag istället för bara massa text efetrsom att jag tycker det blir roligare då. Förresten har ni sett att BR har blivit halloweentokiga!/Natta

Av Nathalie - 16 oktober 2009 21:31

Nu måste jag ta bort massa bilder från de äldsta inläggen jag gjort på min blogg.

Boring. Men annars kan jag inte ladda upp flera bilder det kostar typ 20 kr att utöka sitt bildarkiv!!!! Så dåligt gjort!!!!! Jag trodde inte att det kostade pengar.... Men iallafall bara så att ni vet det, så snart kommer lite bilder från festen i förr, förra lördagen. ;)

/natta

Av Nathalie - 16 oktober 2009 21:14

Nämen tja!

Nu var det ett tag sen jag skrev...

Men iaf, idag har jag varit i skolan och jaa en typ vanlig dag sen envisades jag om att vara på

bobas en stund.

Sen gick vi upp till busshållsplatsen och missade en buss eftersom attt Issa sprang upp tillbaks till Lena där vi precis hade varit och hämtat hennes pengar. Ja, Issa hämtade sin mobil, men hon sprang iaf så fort hon kunde.

Så vi väntade på bussen i evigeheter, kanske inte evigehter men iallafall nästan en timme.

Sen gick vi runt lite i centrum och vi hittade nåt på ur och penn och Lena hittade på..."hjärnsläpp" fråga henne. ;)

Sen gick jag,Lena och Jennifer till partyt tillsmammans där åt vi tacos, tittade på "17 again" (det var filmkväll).

Sen tog vi en paus(då åt vi fika) sen kollade vi klart, sen till presenterna och sen gick vi hem. Eller jag fick skjuts av Carros pappa. Men det var liksom 4 stycken 11-åringar i baksätet så jag och Carro delade bälte. hm, hm, jag höll i bältet kunde inte sätta fast det. :)

Nu kom jag hem och då hör jag en lite ovanlig röst och tänkte typ farfarröst. Men kom sen på att jag var ju hemma.... Sen när jag kommer in i arbetsrummet så är det farfar iaf!

Så nu sitter jag och ska kolla lite gamla skolkataloger.

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards