Nattaye

Alla inlägg under juni 2010

Av Nathalie - 30 juni 2010 15:32

Hej jag är den mystiska gästbloggaren!!! Jag och Natta har varit i HC och Natta hittade en super snygg tröja svart med vita ränder eller vit med svarta ränder jag vet inte. Jag hittade 2 T-shirt en ljusblå med vita ränder och en vit med ett tryck. Natta sitter och smsar med sin pojkvän  . Lena kan du ge mig ditt lösenord till din  blogg

Av Nathalie - 30 juni 2010 15:32

Hej jag är den mystiska gästbloggaren!!! Jag och Natta har varit i HC och Natta hittade en super snygg tröja svart med vita ränder eller vit med svarta ränder jag vet inte. Jag hittade 2 T-shirt en ljusblå med vita ränder och en vit med ett tryck. Natta sitter och smsar med sin pojkvän  . Lena kan du ge mig ditt lösenord till din  blogg

Av Nathalie - 30 juni 2010 15:32

Hej jag är den mystiska gästbloggaren!!! Jag och Natta har varit i HC och Natta hittade en super snygg tröja svart med vita ränder eller vit med svarta ränder jag vet inte. Jag hittade 2 T-shirt en ljusblå med vita ränder och en vit med ett tryck. Natta sitter och smsar med sin pojkvän  . Lena kan du ge mig ditt lösenord till din  blogg

Av Nathalie - 28 juni 2010 17:44

Nu är jag hemma från Rudan det var kul.

Vi badade två gånger lekte med fåglar, eller matade de haha. Och fikade och lekte lite i parken. I den superduper varma värmen!!! :S Det är riktigt varmt asså, är de här Sverige?? Mhm!!! :D Det var sådärvarmt i vattnet. Men det gick och bada och sen satt vi på bryggan och snacka om sexan, det är allt man kan tänka på just nu, kuuuuligt!!!!!!   //Natta

  

Av Nathalie - 28 juni 2010 09:02

Idag är planerna att bada med Jeffan.

Vet inte rikigt vart det blir men det kommer bli kul iaf.

 

See ya!

//Natta

Av Nathalie - 27 juni 2010 17:26

Tack till alla som kollar min blogg efter att den var med i Glitter!

That means much! :D Taxi maxi!  

//Natta

Av Nathalie - 27 juni 2010 17:18

Den är speciellt skriven till Daniel och Victoria, jättefin!!!

Den var rolig att sjunga med till också. ;)

//Natta

Av Nathalie - 27 juni 2010 13:10

Hej hej!

Idag blir det en mysig hemmadag m. jeffi.

Mamma åker iväg och hjälper pappa i studion, tror att jessica och ben är där också.

Vi ska väl hitt på nåt, kanske bada lite i den lill,söta,kalla pool som står på altanen.

Ses senare!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards