Nattaye

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Nathalie - 19 augusti 2009 21:50

Hej!

Snart börjar skolan. Alltså på måndag, giii. Det har gått så fort,men det känns ändå som man har fått gjort nåt. Eller MASSA grejer!

De "roligaste" sakerna jag gjort på lovet är: Marholmen, Silja Line, leka med Donya första gången efter hon kommit hem från sin resa. Badat överallt, leka med Carro första gången efter hon kom hem. Sydpoolen, Fyllt år!!! Och massa andra grejer, jag har lekt väldigt mycket det här lovet och jag har träffat många från min klass på lovet också. Men nu är det skolan som gäller och jag har bestämt att jag inte ska leka med någon på vardagarna. Jag ska göra läxor då fast fredag, lördag och söndag så får jag leka. Men det är inte läxfritt för det :) Jag och alla mina klasskompisar börjar 5:an och vi får en ny klasskompis. Och vi flyttar lokal och vi börjar med hemkunskap! Det är mycket som händer. Hoppas att ni har haft ett bra lov!

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards