Nattaye

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Nathalie - 15 augusti 2009 22:33

Idag har jag lekt med Emma, en klasskompis men hon är mer en vän. :)

När jag kom hem köpte vi mat från en restaurang. Jag, pappa och Jeffi tog en varsin Pasta Carbonara. Fast jag och Jeffi tog barnportioner. Jättegott.

Nu sitter jag och leker lite på datorn. Och pappa fixar lite med hur det ska bli på framsidan. Och så lyssnar vi på musik, just nu ABBA. De är jättebra.

Jag började lite på en tidning okej visst jag gjorde bara en framsida och en reklamsida. Hehe :) Den hette Barnens Aftonbladet. Varför kan det inte komma en sån tidning? Skulle vara kul. Det kunde vara en sån här tidning med typ 15 sidor i som man får för 5 kr med Aftonbladet... Skulle vara en kul grej. Vet inte vad jag ska göra nu... Aja Bye!

/Natta

Av Nathalie - 15 augusti 2009 13:20

Hej!

Igår lekte jag, Carro, Donya och Jennifer tillsammans först hemma hos Carro. Då hoppade vi studsmatta. Sen gick vi till Donya och badade, men inte så jättemycket. Det var jättekallt!!! :)

När jag gick hem och åt så åt vi köttbullar och stuvade makaroner. Mums.

Sen gick jag till Jennifer och försökte fixa en header till hennes blogg. Men det gick inte så bra... :)

Sen kom jag hem och "städade" mitt rum bara lite grann. Sen tittade vi på sagan om ringen igen. Den är verkligen jättebra. Och lite läskig. hihi.

Man vill liksom bara hjälpa till... Man lever sig liksom in i filmen. Jag sitter typ och säger. - Men spring då!! Haha. Nu är vi inne i andra filmen, de två tornen.

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards