Nattaye

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Nathalie - 7 augusti 2009 21:51

Hej igen!

Först ville jag bara säga att pappsen har kommit hem från sjukhuset.

Han sa att han kanske hade njursten? Jag tror det hette så.

Fick ta ett blodprov och jag hoppas att det inte kommer göra lika ont som det gjorde imorse. :( Hatar när det blir fel.

Nu tänkte jag lägga upp en "bild" på massa foton  på Miley Cyrus! Min idol hon är jättebra och jag och Donya kan stegen till låten hoedown throwdown!! Finns lite kort med när hon är liten och kort med några nära vänner också! Njuuut eller nåt :)

/Natta

Av Nathalie - 7 augusti 2009 20:47

Hej!

Idag har det varit en jätterolig dag!_

Jag,Donya och Issa har lekt och badat jättemycket!!!!

Jag har haft jättekul. Fast pappa är inne på ett sjukhus, men det är nog inte något så himla allvarligt han åkte in för att han hade så ont i magen så att de kunde kolla lite vad det var. Så nu är jag hemma själv eftersom att Jeffi har gått iväg till en kompis. Och gissa vem?? Hehe, hon går alltid till en kompis som heter Stephanie. Men hon har ju kul ialafall.

Idag gick jag upp 8.00 tänkte att jag skulle hinna med lite idag. Inte sova bort hela dagen. Och snart börjar skolan.... Aja, sommaren är inte slut för det!! Det är ju liksom  varmare nu än förut i juni och några dagar i juli också. Och vi är hemma hos Donya mest... Hon har en STOR pool. Okej visst kanske inte största i världen men stor iallafall. När jag åt mat med Jeffi så såg vi på disney channel och det var en film som heter hitta pappa på.  Den är jättebra, har sett den kanske 1 eller 2 gånger förut fast jag tror inte att jag har sett hela någon gång hihi. Byebye

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards