Nattaye

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Nathalie - 12 augusti 2009 22:26

Hej!

Jag tänkte lägga upp lite "gamla" bilder.

Det är från när jag och Donya är i centrum hon äter en munk, sen från när jag och Lena lekte förut och hon drog mig i en vagn till raman! Och jag drog henne tillbaka hem sen. En bra bild när jag sitter där i också. Eller typ en utsiktsbild. Och sen är det en bild från idag på en jättesöt igelkott nästan utanför mitt hus.

Nu ska jag titta på en film som heter typ Firenånting... Hehe godnatt!

/Natta

Av Nathalie - 12 augusti 2009 21:50

Hejsan har inte bloggat på någon dag, men jag vet inte varför. Idag har jag lekt med Lena och Jennifer. Jag började dagen med att gå upp klockan 12 typ... Jag läste en stund sen gick jag upp och åt frukost sen så fortsatte jag med min tidning som jag började på igår. Inte på datan utan förhand. Den heter Jippi hehe och den är jätterolig att skriva. Fast jag har bara gjort framsidan och nu håller jag på med innehållet. Sen efter någon tmme när klockan var 14.00 så ringde Lena och frågade om vi kunde leka, då gjorde vi det  och hon kom hem till mig, vi satt vid datorn, sen åt vi lunch, eller jag iallfall hon åt frysta köttbullar medans vi tittade på "VÄNNER" på tv. Hon fick lite problem med frysen, hihi. Den går inte att öppna på någon minut efter att man precis har öppnat den så.. Jaaa Sen lekte vi typ 7 minuter i en sandlåda vi har utanför. Sen ringde pappa och sa att vi skulle äta. Och då började det att regna. Sen kom Jennifer och vi fixade med bloggar lite och Lena gav oss massa tips. Och förresten Donya har fått en blogg och adressen är: www.donys.blogg.se! Hon började typ igår tror jag så hon har inte skrivit hur mycket som helst men ganska mycket iallafall. Nu sitter jag och chattar med Donya och jaaa, bloggar också. Hoppas att det inte blir såna här hopp mellan inläggen igen. Och jag vet, jaa jag skriver långa tråkiga inlägg, haha :)

/Natta 

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards