Nattaye

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Nathalie - 2 augusti 2009 17:08

Imorse vaknade jag klockan typ 7.00 eller nåt. Jag, min faster och min farmor.

Jag fick lite sålt iallafall om man lägger ihop växelpengarna som jag hade och det jag tjänade ihop så fick jag 200 kr, men jag får hundra och Jennifer får hundra, fastb Jeffi var inte ens med men iallafall det är ju hennes saker också. Vi sålde två leksakshus för 50 kr styck med tillbehör dårå.. Sen sålde vi en liten ponnyhäst alltså my little ponny en kaffebryggare såklart leksak, hehe. Och sen lite mer jag inte kom ihåg eller jo! Just det, jagt sålde en doktorväska också. På vägen dit hämtade jag och pappa upp min faster och åkte iväg, loppisen var i Lissma. Min faster sa att hon hade varit med om mycket bättre "marknader". Det här var en av de sämsta men jag tyckte det var bra. Bara det att.... Det var RIKTIGT varmt!!! Man smälte ju bort ju. Sen efter det hämtade pappa upp mig och min faster eftersom att farmor blev hämtad av farfar. Då släppde vi avc henne hemma sen hämtade vi upp mamma hemma och åkte till bauhaus och tittade lite på lite grjer till framsidan. Kommer bli så fint när det är klart. Sen åkte vi hem och fikade lite under skugga, men inte var det kallt, det var jätteskönt. Så nu ska jg leka med Issa! Äntligen hon har inte varit hemma så mycket och hon har inte ens sett att jag har klippt håret och inte visste hon att jag har fått blogg heller... Men det ska bli kul. 

Byebye snart kommer hon och mamma pappa och farfar jobbar på! Heja! 

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards