Nattaye

Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 12 december 2009 15:25

Nu har vi gjort klart pepparkakorna såhär blev det:

//Natta   

  

Av Nathalie - 12 december 2009 13:08

Vad tycker ni om trailern?

Jag tror filmen kommer bli riktigt bra!   

Bättre än den första?? Vet inte men riktigt bra iaf.


//Natta

Av Nathalie - 12 december 2009 12:58

Nu har jag kommit hem från Donya, vi ska snart börja baka pepparkakor och lussebullar! Mums!

Min lillayster gick ut sin sista termin i simskolan idag också! Grattis!  

Det kommer bilder på bakverken senare!

//Natta

Av Nathalie - 11 december 2009 19:12

Nu ska jag springa iväg till Donya och sova över med Carro också.

Hoppas att det kommer bli en riktigt bra kväll!

Alltså kommer jag inte ha möjlighet att skriva förrän imorrn på dagen eller ännu värre kanske tillomed på kvällen.

See ya!

Godnatt från mig!

//Natta


 


//Natta

Av Nathalie - 11 december 2009 16:03

Har inte kunnat skriva under dagen, har varit i centrum och handlat julklappar.

Så bra gick det inte men en klapp iaf.

Ska förhoppningsvis sova över hos Donya med Carro också.

Laddar upp för den stora idolfinalen genom att kolla vilka låtar de ska sjunga m.m

Vem hejar ni på?

HEJA ERIK!!!

//Natta

Av Nathalie - 10 december 2009 20:43

Nu är det klart på omröstningen.

Det blev alltså av alla de som läser min blogg känner hälften av de mig.

Det är kul!

//Natta  

Av Nathalie - 10 december 2009 20:33

Tja!

Tänkte "dela ut" nobelpris enligt mina kategorier och som jag tycker.

I litteratur går priset till:

Maud Mangold


I musik går priset till:

Jordin Sparks


I film går priset till:

Twilight


I fred går priset till:

Barack Obama (som på riktigt också)


I programledare går priset till:

Peter Jihde, såklart! :P

  

//Natta

Av Nathalie - 10 december 2009 20:05

Nu har jag avklarat Sharks-lektionen iaf.  

Ska bara tipsa om en två riktigt bra låtar.

Vi har spelat de(jag och min familj m.m) på Guitar Hero några gånger.

De är fortfarande lika bra. En låt är med Priestess och en med Rage against the machine.

Bulls on Parade:

Lay down:

//Natta


Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards