Nattaye

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Nathalie - 18 december 2009 22:10

Nu har vi sett New moon och är äntligen hemma!

Den var riktigt bra handlar om:

Att Bella vill bli som Edward och vara en vampyr utan att åldras,men Edward är tveksam till det beslutet....

Hon är envis, men när Edward sen flyttar för att han tror han skyddar Bella, börjar Bella och Jacob umgås mycket mera.

Bella ser syner av Edward, som säger vad hon ska göra, som är ett skydd istället för den verkliga Edward.

Bella har listat ut att om hon gör något som är farligt, som hon itne borde skulle Edwards kropp visa sig igen och hon hoppades på att få se honom, såklart!

Så när hon hoppar ner från en klippa och störtar ner i vattnet, ser hon Victoria som vill döda henne för att Edward dödade Victorias kille.

Men Jacob kommer ner och räddar henne. Bella får också reda på att Jacob  är en varulv. Det slutar med att Bella och Edward möts och Edward har ett villkor om hon vill bli som honom i resten av hennes liv.

______________________________________________________________________

Den är jättebra och jag kan inte vänta tills jag får chansen att läsa böckerna!!!!! :D

Vi åt på en kinesisk-mongolisk restaurang innan, det var mums! Vi fick buffé, jag tog inte så mycket lite grann, sen blev det ju popcorn på bion efter.

Och gissa om det var mycket folk när vi skulle hem sen, jo AVATAR hade ju premiär så... :P

Nu kommer bilderna iaf. = )

Erik Grönwall som sjöng Higher!! Vinnarlåten.

  Darin som sjöng låtarna: Viva la vida och ?????  Godnatt så länge då!!

//Natta

Av Nathalie - 18 december 2009 14:01

Det hä'r roliga har hänt på "sista tiden".

Jag såg Twilight 1 med mamma i onsdags, den var så himla bra!

Rekommenderassss!!!

Handlar om: (För er som ej har sett)

Att Isabella, som vill bli kallad Bella åker till sin pappa ett tag och börjar i en ny skola. Där träffar hon Edward, som är en vampyr, men ingen vet om det.

Bella är på väg att bli påkörd av en bil, då kommer Edward och stannar bilen, så att det blir en buckla på den med enbart sin hand!!

När de två blivit nära vänner händer något.

Edward tar med Bella på en basebollmatch, där de själva spelar.

Tre personer kommer och en av de vill ha Bella.

De flyr och Bella får ett bett av den som vill ha henne.

Edward måste alltså rädda Bella en gång till.

Den är mycket bättre än förklaringen. :)

Sen har jag varit i stan igår och kollade lite på Rädda Radio konserten, jag fick ett ganska bra men inzoomat kort på Erik Grönwall! :P Han är riktigt bra!

Sen gick vi runt lite och åt på ett inte så fräscht ställe, men allt var väldigt mysigt. 

Nu ska vi röra på oss (jag och mamma), vi ska åka på bio och se andra delen av twilgiht: New Moon! :D 

Den är säkert hur bra som helst!!!!!!

Vi ska vara där med båda mina fastrar och två till.

Ni får lite mer ikväll, vid kanske 23.00 tiden nåt.

Jag är jätteledsen men jag får inte in några bilder just nu lovar det tills ikväll.

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards