Nattaye

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Nathalie - 13 december 2009 18:04

Nu är jag hemma när jag borde vara i kyrkan på den andra luciakonserten...

Ibland när det blir svettigt och det är mycket folk och sånt så blir jag lite svimfärdig eller vad man ska säga... Man ser inte så bra och man hör inte heller så bra. Det bilr mörkt och typ suddigt. Så jag gick ner från gradängen, släckte mitt ljus och gik ner till Eva-Lisa och satte mig.

Så jag är rädd att det ska bli så igen.   

Därför är jag inte där, men önskar de lycka till.e började för ungefär 9 minuter sen. Här kommer iaf två bilder från Lucia-frukosten imorse.

//Natta

P.s Såg ni Luciamorgon? Roligt med Staffanvisa 2009- grejen

Jag tror den går ikväll nu någon gång, för er som inte såg imorse.

  

  

Av Nathalie - 13 december 2009 12:53

Kom in i lite julstämning med jullåtar!

Mariah Carey - All I want for Christmas

Jackson 5 - Santa Claues is coming to town

Brenda Lee - Rockin around the christmas tree

???????? - Feliz Navidad

//Natta


Av Nathalie - 13 december 2009 12:44

Glad Lucia på er alla!

Hoppa satt ni har ätit lussebullar, pepparkakor och druckit mjölk till frukost idag.

Det är precis vad jag har gjort iaf.

Tackm för statistiken jag har sett från igår och idag.

Fortsätt så så skriver jag mer,jag lovar. :)

Ha en trevlig dag!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards