Nattaye

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Nathalie - 15 december 2009 20:14

Hejsan!

Nu har jag varit på avslutningen av Kören denna "termin".

Vi hade inte riktigt träning utan vi fick lite fika och sen så julpysslade vi.

Jag gjorde två små kort och en liten tomte. :)

Idag så hade vi snöbollskrig bakom idrotshallen (där man får kasta snöboll)

Det var killarna mot tjejerna, vi hade asfalten, de hade gräset.

Sen efter skolan gick vi hem till mig (Jag coh Carro) och Jag, Carro och Lena åkte pulka, senare kom Lucas och Berkan, vi körde ett "race" mot de.

Dem vann, min pulka är inte så bra.

Nu ska jag städa lite,det ser liksom ehh, lite hemskt ut i mitt rum. Fråga Lena. ;)

//Natta


Av Nathalie - 15 december 2009 07:08

Jag är så ledsen att jag inte hann skriva nåt igår.

Först vaknade jag vid 7.39 och sprang upp ur sängen eftersom att jag ska möta mina kompisar vid 7.45

Sen var jag i skolan hela dagen.. När vi slutade 14.?? Gick jag hem till Emma och kom hem vid ungefär 19.15

Då åt jag middag, sen spenderade jag och Jeffi den sista timmen med att dekorera pepparkakor med kristyr.

Men idag är det en ny dag, jag tror den här kommer bli bättre än igår.

Vi får pannkakor till lunch och vi har idrott m.m på scehmat idag.

Sen hoppas jag att få kunna vara på bobas en stund, sen måste jag öva på flöjt sen sticker jag till kören.

Hejdå!  

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards