Nattaye

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Nathalie - 2 december 2009 18:21

Nu har jag ätit klart: Kycklingpytt. Namn!

Carro har varit här och vi har övat lite på flöjten och vi blandade en dricka...  

Jag tror inte att Carro tyckte det var så gott, hehe.

Imorrn har jag Sagor, en kille i min klass sa att det var tråkigt, men jag tror att det kommer bli kul iaf.  När mamma och Jeffi åker på cellolektion ska jag nog... Ehh, typ slappa, aahh. Eller nåt har ingen aning.

Vill se nån film, hmm får se vad som hitts på.

//Natta

Av Nathalie - 2 december 2009 07:06

Morsning!

Idag ska vi spela en pjäs i engelskagruppen.

Jag ska vara varg... Ingen aning om hur jag ska se ut eller nåt.

Ska nog iaf ha några pappersöron, hihi.   

Min grupp och en till grupp ska spela De tre små grisarna på engelska då.

De andra två grupperna ska spela typ Jack and the beans.

Idag har jag också tvärflöjt. Måste kila snart börjar julkalendern.   

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards