Nattaye

Alla inlägg under september 2009

Av Nathalie - 16 september 2009 22:03

Godnatt allihopa.

Har precis kollat klart på 17 again med syrran och ska nu sova.

Vi ses imorrn!

Det kommer en recension till filmen imorrn.

/Natta

Av Nathalie - 16 september 2009 18:56

Hej!

När jag var i skolan idag kändes det som en måndag.

Vi har haft slöjd,naturkunskap, svenska och OÄ12AN.

Det har varit en jättebra dag! Vi har haft det kul.

Jag och Carro har varit på tvärflöjtslektion, det gick ganska bra.

Och Lena följde med och satt utanför när vi spelade.

Sen kom jag hem och åt middag och nu är mamma och pappa på föräldramöte.

Mitt och Jennifers. Jag har gjort historieläxan och håller på med den nu också.

Min lillasyster har precis läst sin läsläxa för mig och hon ska snart hoppa i badet och efter det går jag in i duschen.

Sen ska vi titta på 17 again! Jippi, har längtat efter det jättelänge.

Har bara sett trailern och den verkar jättebra!

Här kommer ett foto på mig... Och när min syster läser för mig.

Ses /Natta

  


Av Nathalie - 15 september 2009 20:08

Tja!

Jag har inte bloggat igår, dumt gjort! :)

Idag har vi haft friluftsdag med klassen. Vi körde frisbeegolf. Det var ganska kul faktiskt och jag tror att jag

fångade min första frisbee!!! Happy.

Vi tog med oss matsäck och jag tog med mig korvbitar med ketchup och pasta. Jag hade gjort det själv igår.

Och vi slutade direkt efter det så jag åkte en station till så kom jag hem.

Sen var jag med Issa, vi var i parken, var lite på bobas, var på konsum och var hemma hos henne och gjorde läxor.

Det var kul! Nu ska jag visa en bild på maten vi gjorde på hemkunskapen i måndags.

Nu sticker jag ner och tittar på idol!

Bye /Natta     

Av Nathalie - 13 september 2009 17:21

Hej!


Det är Malin som skriver nu. Haha, jag bara puttade undan Natta och tog tangentbordet. Schysst jag är va? Nu ska jag vara lite snäll och ge tillbaka datorn till Natta.


Kram


Hej!

Mycket mellanrum hon gjorde va? oj,oj,oj. Tungan ute

Ehh... Idag hos farmor och farfar har jag tittat på en gammal julkalender, trolltider.

Alla 24 avsnitten... jobbigt men kul.

Nu sitter jag med gissa vem? Malin som har varit otålig hela dan sen typ 11.01

Nu ska vi hitta på nåt bye!

/Natta

Av Nathalie - 12 september 2009 17:13

Nu sitter jag med Dalma (min godsedjursdalmatin) och en kofta vid datorn.

Håller på att packa ska åka till farmor och farfar snart.

Idag har jag cyklat, cyklat och cyklat. Glad 

Sen cyklade jag till Handen, till haninge dagen. Den håller ju fortfarande på... till typ 1.00 tror jag.

Ska kolla...jepp! Från 12.00 - 1.00

Sen ehh så tittade jag på två låtar som en kör sjungde i kulturhuset.

Pappa har spelat in till de förut och därför tittade vi på de men jag kom som sagt i slutet och hörde bara 2 låtar.

Det var: Hallelujah och Heal the world. De var duktiga.

Sen gick jag och pappa runt lite och sen såg vi mamma och jennifer så¨då gick vi till de. Jag hade inte ätit någon lunch så jag tog med mig hem från MCdonalds. Jag köpte en Chicken Jr tror jag den heter, en liten pommes fritt och en liten cola blev typ 38 kr. Jeffi är på kalas nu och har fått nya skor, men jag behöver också!!!

Oskyldig Fast Jennifer har inga skor alls,hon har bara gympaskor och foppatofflor. Hon fick ett par jättesnygga skor!

Såg en gammal dagiskompis till jeffi på haninge dagen också. Man kände mest igen mamman, emn gud vad stor hon har blivit hon heter Julinn, vet ej hur det stavas, hihi.

Iallafall träffade farmor, farfar, båda mina fastrar (jessica och annelie) Och kände igen massa annat folk och sen träffade jag två klasskompisar också.

Sen åkte vi hem och svängde förbi konsum och köpte godis till míg och Jennifer.

Jag ska äta "mat" med farmor, farfar och en annan vän till de. Men jag ska äta nåt litet typ någon glass eller nåt.

Är inte så hungrig sen MCdonaldsen.

Ha det bra!

/Natta

Av Nathalie - 12 september 2009 17:13

Nu sitter jag med Dalma (min godsedjursdalmatin) och en kofta vid datorn.

Håller på att packa ska åka till farmor och farfar snart.

Idag har jag cyklat, cyklat och cyklat. Glad 

Sen cyklade jag till Handen, till haninge dagen. Den håller ju fortfarande på... till typ 1.00 tror jag.

Ska kolla...jepp! Från 12.00 - 1.00

Sen ehh så tittade jag på två låtar som en kör sjungde i kulturhuset.

Pappa har spelat in till de förut och därför tittade vi på de men jag kom som sagt i slutet och hörde bara 2 låtar.

Det var: Hallelujah och Heal the world. De var duktiga.

Sen gick jag och pappa runt lite och sen såg vi mamma och jennifer så¨då gick vi till de. Jag hade inte ätit någon lunch så jag tog med mig hem från MCdonalds. Jag köpte en Chicken Jr tror jag den heter, en liten pommes fritt och en liten cola blev typ 38 kr. Jeffi är på kalas nu och har fått nya skor, men jag behöver också!!!

Oskyldig Fast Jennifer har inga skor alls,hon har bara gympaskor och foppatofflor. Hon fick ett par jättesnygga skor!

Såg en gammal dagiskompis till jeffi på haninge dagen också. Man kände mest igen mamman, emn gud vad stor hon har blivit hon heter Julinn, vet ej hur det stavas, hihi.

Iallafall träffade farmor, farfar, båda mina fastrar (jessica och annelie) Och kände igen massa annat folk och sen träffade jag två klasskompisar också.

Sen åkte vi hem och svängde förbi konsum och köpte godis till míg och Jennifer.

Jag ska äta "mat" med farmor, farfar och en annan vän till de. Men jag ska äta nåt litet typ någon glass eller nåt.

Är inte så hungrig sen MCdonaldsen.

Ha det bra!

/Natta

Av Nathalie - 11 september 2009 19:09

Hej!

Jag orkar verkligen inte blogga och har ingen aning om varför. Idag efter skolan har jag varit med de jag var med igår. Vi hade kul. Nu är jag hemma och... typ ska snart äta.

Vi ska äta isterband jag tror med potatis.

Sen ska jag leka med Issa.

/Natta

Av Nathalie - 10 september 2009 21:07

Godnatt!

Jag har precis tittat på idol och jag gillade en kille... Det är svårt att förklara :)

Sov gottt så syns vi imorrn!

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards