Nattaye

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Nathalie - 2 september 2009 17:50

Nu sjunker besökarna!!! :(

Jag försöker skriva så mycket jag orkar, men det har blivit lite lite på sistone. :)

Nu har jag iallfall haft flöjtlektion och det gick bra. Nästa torsdag blir det orkester. Jag är med i en orkester som heter Sharks! Det är jättekul att lära sig nya låtar. Jag cyklade dit och tog bilden ovanför vet inte varför jag gjorde det men gjorde det bara. Det blev inte så bra kvalitet, det är fortfarande på mobilen ;)

Snart ska vi nog äta middag och sen åka iväg till jennifers cellolektion! Kommer bli jättekul.

/Natta

Av Nathalie - 2 september 2009 14:57

Hej!

Idag kom inte Jennifer till skolan för jag tror att hon var förkyld.

Vi har haft.... Naturkunskap och Slöjd sen nåt mer jag inte kom ihåg :)

Vi åt god lunch och nu sitter jag och äter mellis och ska gå iväg till flöjten för första gången på terminen. Jippi!

Men Carro ska inte vara med, hon har ju en skadad hand...

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards