Nattaye

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Nathalie - 29 september 2009 20:51

Hej kom just på att jag inte lagt in någon bild idag, fast jag har bara skrivit 1 inlägg.

Pappa har precis förhört mig på typ 13 sidor om naturkunskap som vi ska ha tills på fredag!!!

Vem orkar???? Jättetrött nu, och det är liksom det tråkigaste ämnet vi har i skolan. (tycker jag)

Nu är jag torr i halsen också kände jag nu... Vatten!!! Förvånad

Jag har lekt med Issa idag, ovanligt va?

Men imorrn ska jag på tvärflöjt så det blir inget lek bara med Carro precis innan flöjten börjar.

Just nu:

Min lillasyster sitter och har "kartongslöjd" i mitt rum. (Hon hade ingen träslöjd idag)

Hon gör en bil. Av en stor kartong och liten kartong där hon klippte ur ratten från.

Kvällens tips:

Musik: I miss you - Miley Cyrus

Film: Mamma mia

Spel: Hairstyle Wonder http://www.spela.se/spel_/Hairstyle-Wonders.html

Gonatt vi ses imorrn!

/Natta

Av Nathalie - 29 september 2009 06:50

Hej nu har jag borstat tänderna, ätit frukost, och hunnit titta lite på tv. Dagens schema ser ut såhär:

Ma,Id, Eng,lunch+ rast, läsa,no/so,bild,set.(social emmetionel träning) Vi slutar 14.40 så efter det går jag till bobas en stund sen går jag väl hem och gör lite läxor, bloggar lite sen äter vi typ middag sen kanske lite tvtitt. Sen blir det natti natti. Tungan ute Nee, nu ska jag klä på mig lite kläder också. Ses!/Natta   

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards