Nattaye

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Nathalie - 10 september 2009 21:07

Godnatt!

Jag har precis tittat på idol och jag gillade en kille... Det är svårt att förklara :)

Sov gottt så syns vi imorrn!

/Natta

Av Nathalie - 10 september 2009 17:23

Hmm... grubblar på rubriken. Men den får vara som den är, haha.

Imorse när vi gick till skolan så visade det sig att donya hade blivit lite sjuk och kom inte till skolan.

Sen hade vi först lunk, sen matte med våran idrottslärare Jeanette. Hon håller på att få en bebis och studerar på måndagar då vi har idrott. Så Erika har oss på måndagar. På kursen Jeanette går på så ska hon redovisa för sin lärare. Så vi skulle experimentera om hur många droppar vatten ddet fick plats på en enkrona och hur många gem man kunde lägga i i ett glas fyllt med vatten, då menar jag verkligen FYLLT! Hihi. Iallfall sen hade vi typ rast, då var Jennifer och Issa med på burken med typ resten av klassen, inte riktigt men... Glad

Då satt Lena och Carro och var jätte hängiga, men sen sparkade vi boll och de blev på lite andra tankar.

Vi gick in hade engelska och vi fick öva på en text och prata och översätta inför klassen. Man var två och två.

Sen hadevi lite kemi och vi skrev bara och tittade lite på vad som hade hänt med två av våra andra experiment.Jag glömde säga att direkt efter rasten gick Carro och Lena hem. Då blev det bara Jag, Issa och Jennifer kvar.

Sen gick vi till maten, maten var sådär god. Issa och Jennifer tyckte intealls om den men jag tyckte att den var ok iaf. Det var plommonspäckad fläskkarré. Plommonen var inte goda, men fläskkarrén. Sen fick man ju potatis till.

Sen hade vi lunchrast och då lekte nästan hela klassen burken förutom de som var sjuka och kanske 3 till, de gjorde nåt annat. Sen gick vi in och läste, ett tips boken: Molly moons fantastiska bok om hypnos! Den är jättebra. Sen hade vi historieförhör och jag tror att det gick riktigt bra faktiskt. Hade övat hur mycket som helst den här veckan.

Jag vet att detta blev ett långt inlägg men stå ut lite till. Tungan ute

Sen hade vi musik och jag redovisade Bubbles och det gick bra ,men jag hatar när jag blir så hilma skakig när jag står och läser inför klassen. Sen fick vi veta lite om Ludvig van Bethoven för att vara exakt.

Sen slutade vi och vi tre gick till bobas och var med Lucas och Berkan. Sen gick Jennifer hem och när vi också skulle hem så tog det typ en timme eller nåt för ala fyra stannade i parken och lekte. Men nu är jag hemma och ska snart göra lite läxor till imorrn.

Ses!

/Natta

En blomma  


Av Nathalie - 10 september 2009 07:14

Hej idag på musiken ska jag ha en presentation om mitt favoritband Bubbles.Det är pirrigt men kul.

Jag håller på och gör ägg så byebye!

Bloggar när jag kommer hem sen!

Ha en bra dag.

/Natta  

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards