Nattaye

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Nathalie - 6 september 2009 18:29

Den här helgen har jag..... sovit över??

På fredagen följde jag med Donya till ett badställe oc vi badade ganska mycket. Det var jättekul! Sen gick vi hem till mig och sovde över och vi sovde för första gången i vardagsrummet. Jag har aldrig sovit där med en kompis. Sen dagen efter hade vi tänkt att gå till coop forum men det gick inte. Så vi gick till Donya. Sen var klockan nästan 22.00 och jag skulle hem då. Så Donya sa att jag kunde fråga om jag kunde sova över hos henne. Men jag sa bara - Jag kommer ändå inte få. Trodde jag eftersom jag precis skulle hem,men jag fick! Så vi sovde över där för första gången i hennes nymöblerade rum! Så nu kan man sova där inne. Idag gick jag hem vid 16.00

För hon och Issa skulle ha cheerleading. Sen klippte jag och försökte göra nåt av en tröja mamma hade klippt i förut. Men det gick inte så bra :)

Nu har jag precis ätit, jag åt Ungsgratinerad falukorv och stuvade makaroner. Mumssssss!!!

Imorron ska jag ha, våran klass. Ta skolfoto, jag kommer nog inte se så bra ut. Men jag hoppas på bättre än förra året. ;)

/Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards