Nattaye

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Nathalie - 26 juli 2010 18:05

Jaaa!!!! Är happy idag. :P

Jag och Jeffi har lekt restaurang, tittat på film(Håkan bråkan och Josef och Max keebles stora film), pysslat och cyklat. Mamma kom hem för en stund sen. Jag får välja mat. Det är jag SÄMST på. :D Hihi.

Föressten imorse fick jag 3 klädesplagg, en t-shirt, ett par jeansleggins och ett par vanliga jeans, svarta. Alla kläder va från kappahl. Sen fick jag en spegel och papperskorg från ikea. Behövdes faktiskt. Kändes bra att byta ut prinsess-papperskorgen mot en vit fin. Och ni kommer nog få lite foton och så ikväll eller imorrn. Min kamera har inge batteri, fast jag ladda den. Sen fick jag ett par skor. :D Ballerinaskor, och ett "presentkort" där det stog att jag skulle få köpa en skolväska. Jippi! Vill faktiskt inte ha min svarta tygväska med idolmärke på. Hihi.

Dagens youtube:

Vi ses!

//Natta

Av Nathalie - 26 juli 2010 08:37

Hej hej!

 

Vakna vid halv 7 imorse. Du vet ja må hon leva...... Mamsen och papsen jobbar idag så jag och Jeffi ska hitta på nåt. Klockan är lite just nu, jag vet. Så vi ses senare!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards