Nattaye

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Nathalie - 16 juli 2010 19:35

Hej hej!

Just nu kollar jag runt lite på kläder. :D

Idag var vi på cosmonova på naturhistoriska museet.

Det var ju urcoolt på cosmonova, vi kollade på en film som hette Sea monsters, tror jag iaf. Den var i 3D, det var typ en ganska stor fisk, som såg lite ut som en delfin fast typ mindre eller nåt. Iaf så hette de dollier(vet inte hur det stavas), och man ville så gärna klappa de när de kom så långt fram. Och det var några som hade hittat ett skelett, som var 9 meter!!! Det var kul där iaf. Vi kom hem vid några min i 19. Jag tänkte kolla på Postkodskampen, vet inte om det är kul. Men det går ju inget annat på tv så. Ses senare!

 

Vad tyckte ni om denna tröja? I liked it! Den fanns i svart också med en annan färg på texten. :D

//Natta

Av Nathalie - 16 juli 2010 00:12

Hej hej

Hela dan har internet strulat. Men nu funkar det. :D

Jag har varit med Lena och vi bada lite i raman och lite i våran lilla pool. Vi hade kul iaf. :)

Nu ska jag läsa ett kapitel ur Så länge vi båda andas(breaking dawn), sitter still i den boken. Måste komma nån vart nu. Så natti, natti. Sov sött. :P

  

Lite suddig, men,men. :D

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards