Nattaye

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Nathalie - 4 juli 2010 21:57

Hej hej nu har jag duschat. Vi var hemma vid kvart i 9 efter cykelturen som tog hela dan. :D

Vi cyklade först till Jordbro och köpte en glass, sen till farmor och farfar och åt glassen och var där i nån timme. Sen åkte vi och käkade pizza. Mums, jag tog en Spiderman! :) Haha. Sen åkte vi hem, stanna vid konsum och handlade lite. Det var allt. :P Här får ni lite bilder. ;)

       

//Natta

Av Nathalie - 4 juli 2010 14:36

Nu ska vi cykla iväg lite, vet inte vart men tror tyresta. Vi får se, men ni kanske får lite bilder senare iaf. Nu har vi badat, blåst såpbubblor,solat m.m

  (Googlebild)

Roliga sommarlovsgrejer. Skriver när jag kommer hem sen!

//Natta

Av Nathalie - 4 juli 2010 10:21

Vaknade vid hmmm 9.30 ungefär, gick ner och satte mig på baksidan å läste ett kapitel ur Så länge vi båda andas. Sen gjorde jag frukost och satte mig på en filt och käka, och nu är jag här. Kolla vilket snyggt hjärta jag gjorde av läppglans!! :D

Hade tråkigt. ;)

Ses senare!

//Natta 

Av Nathalie - 4 juli 2010 01:24

Hej hej!

Nu ska vi snart sova här.:D

Vi gjorde en drink, som var sådär det var vattenmelon, jordgubb och sockerdricka hmmm... Sådär alltså. Här får ni iaf bilderna från gårdagens bowling, mat och bio.:)

Jeffi gör sig redo ;)

 

  Inne på bowlingbanan. :P Kockmössan Jessica gjorde åt Jeffi :D   Den coola skylten :D 

Ses imorrn!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards