Nattaye

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Nathalie - 11 juli 2010 22:50

Lelle: 

1.Vad skulle du göra om jag flytta in med dej?
Skulle ja vara jobbig?
Skulle det vara skitkul?
Skulle du bråka med mej?????
2.Hur ofta läser du min blogg?

SVAR: Haha det skulle jag tycka varit kul, vi skulle väl tjafsa om lite trams, men det gör man om man bor ihop. Och fråga 2. Jag läser den när jag går in på datan. :D

Emma:

Gillar du Justin biber?
Favorit färg?

SVAR: Jag tycker Justin  är bra :D Men ingen idol riktigt. :P

Min favvofärg är röd. ;)

Rebecka:

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

SVAR: Har inte läst bloggen förut men den är väl sådär, brukar inte läsa såna bloggar, men mycket bilder. I like! :P


Undrar:

har du en pojkvän?

SVAR:Ja.

Tack för alla underbara frågor!!! Hoppas jag kommer blogga mer, jag är ledsen att det inte blivit mycket. :( Ses snart igen!

Ni får en söt bild på min idol Miley cyrus, när hon var liten :D.

//Natta

  

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards