Nattaye

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Nathalie - 31 mars 2010 21:31

Nu har jag duschat klart och ska väl slänga mig i sängen snart...

Hoppas ni kommenterar på det lilla "tjejsnacket" som jag gjorde här... :P

  

Natti,natti för det blir iaf inget mer bloggande idag.

Imorrn kommer jag att gå på dans och sen blir det... hem!!!

Ingen orkester imorra!!! :D Så jag behöver inte komma hem 20 över 7, yes ganska skönt faktiskt, och jag behöver inte ta med flöjten till skolan.  :)

Hehe, aja hoppas ni sover gott allihopa!!

//Natta

Av Nathalie - 31 mars 2010 18:53

Hello igen!

Tänkte på en lite rolig grej att det finns ju så många tjejer som har typ "drömkillar" :P

Och nu undrar jag typ att det är många som har "Zac Efron" i huvudet, men varför?????

Ehh... jag har inte direkt någon själv men, men. (Det finns bara en kille i mitt liv! Han är inte bara en dröm som tur är!!! )

Men iaf här kommer några exempel det är Taylor Lautner" och typ "Bill Kaulitz" också.

Men vem är ERAN drömkille? Kommentera!!! :D

//Natta       


Av Nathalie - 31 mars 2010 17:09

Mm, imorrn är det ju sista dan innan påsklovet,ska bli skönt faktiskt men är det ÄRLIGT bara jag eller hade vi precis lov??? :D

Vissa tycker säkert att jag är knäpp(som jag faktiskt är :P ) men det känns som det.

Aja, ska bli ganska skönt iaf då....

Idag var en bra ,men tråkig dag, alltså tråkigt väder och inget speciellt idag.

Och imorra är det dans, typ extra ,hihi kul!!!!!!!!!!!!

+ Dagens låttips: Jason Derulo - In my head(Tack Lena :P )

//Natta


Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards