Nattaye

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Nathalie - 14 mars 2010 19:35

Just det jag har glömt att berätta att jag har fått nagelbandsinfektion på ena stortån, fräscht va??? :S


Blä, skulle jag säga!!!

Det gör riktigt ont när man ska sätta på sig skorna, vet inte varför nagelbandsinfektion ens finns! Det är tredje gången jag har det nu....

Aja, nu ska jag hoppa i badet!!! Härligt!!  Är fortfarande inte helt klar med rummet men får väl fortsätta imorrn...

//Natta  

Av Nathalie - 14 mars 2010 15:33

Nu drar jag upp rullgardinen för nu har jag gjort iordnung mig...

Det är jättesvårt att veta vad jag ska lägga vissa grejer men som pappa brukar säga "Var sak har sin plats", och så är det väl är det inte hyllan, skrivbordet eller nåt sånt är det papperskorgen, faktiskt, sorgligt :)

Hehe, nu ska jag fortsätta så jag blir klar någon gång!!!

  

//Natta

Av Nathalie - 14 mars 2010 13:49

   Hejsan!

Nu ska jag försöka att skriva mer iaf, idag ska jag pcka upp alla grejer från påsarna under mitt bord eftersom nu har jag fått min efterlängtade hylla!!:)Och.... ANNA VANN MELODIFESTIVALEN!!!! :D

Anna Bergendahl – This Is My Life (Spotify)

Jippi! Jag hejade på henne,Ola,Darin och Eric, hihi.  Men den låten var riktig bra faktiskt. Igår var jag,mamma,pappa och Jeffi på radion med Farmor och farfar, Jessica, Annelie, m.m och kollade på melodi.... och åt pizza, hihi.

Och sjöng karaoke, det var jättekul, jag sjöng några låtar t.e.x "You´re the one I want - Grease m. pappa, det är ju en duett, och "Torn - Natalie Imbrugila m. Jessica och"Lucky - Britney Spears m. mig själv :)

Ha det bra!

//Natta



Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards