Nattaye

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Nathalie - 4 mars 2010 16:14

Inget har hänt sen typ 3 timmar sen... :D

Har bara suttit här och spelat ett o samma spel hela tiden, faktiskt.. :S

Och gått lite fram och tillbaka, men det är ganska skönt ändå att bara ta det  lugnt...

Kom på: Ola Salo, kolla videon så ska ni få se, tycker ni som jag så har hann odlat massa skägg och mustasch!! :)

Hihi, sen ett tips på en riktigt bra låt är:

What can I say - Dead by april

http://open.spotify.com/track/4tGJ68OwrbEobOLzyqsv1V


//Natta

Av Nathalie - 4 mars 2010 13:02

Hej!

Nu är jag hemma från Siri men är på pappas jobb(i studion) och kollar lite på när de bygger. :D

Vi har haft  jättekul vi var hos hennes farmor som bor i strängnäs, hon bor i en stor villa med en stor tomt, det var ganska kallt där men om man har med sig rätt kläder funkar det bra. Vi lekte mycket i snön och vi fastnade långt nere i snön så man fick sitta och gräva, det var massa vitt där. Det var mysigt, vi spelade spel, kollade på lite filmer sen igår åkte vi hem till Siri i stan igen, hennes farmor boddei Strängnäs, och så sov jag där tills idag när jag kom hem igen. Vi har ätit lunch nu och jag kommer väl hem någon gång sen, hejhej!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards