Nattaye

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Nathalie - 16 mars 2010 21:17

Godnatt, nu ska jag göra iordning mig och hoppa i säng, jeffi somnade i soffan, hon är så söt. :P

Imorrn ska jag på talang med pappa, jeffi och jessica(tror jag).

Jag vet inte så mycket om det men det kommer nog bli väldigt kul!

Imorrn är det Slöjd, svenska prov m.m ses imorrn!

//Natta  

Av Nathalie - 16 mars 2010 20:13

Hej!

Nu har jag ätit klart och ska sätta igång med lite mer geografi, ska öva och öva så jag kan sitta på fredag med alla rätt. :D

Mamma och pappa jobbade lite längre idag, mamma är fortfarande inte hemma så vi fick göra maten själva(eller jag då :P), jeffi dukade fram och sånt...

Det blev gott men inte så mycket, hihi.

Vi åt Pasta Carbonara.

  

Jag fick se igår att Spotifylänkarna till melodi...låtarna inte funkar...

Det var inte så bra, men aja.

Försökte iaf. Ses!!

//Natta 

Av Nathalie - 16 mars 2010 06:46

Jag har precis duschat klart och sitter och äter frukost just nu.

För alla er som inte har prövat att duscha på morgonen innan ni gör iordning er och så, måste göra det!!!! Jättehärlig "start" på morgonen...

Idag är det idrott, ett svnska prov(natinellt såklart), ehh sen har jag ingen aning faktiskt joo, jag tror vi har engelska också och bild(kanske)

Som ni ser har jag inte så bra koll på scheman, aja nu ska jag äta klart och fixa mig. Byebye!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards