Nattaye

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Nathalie - 10 februari 2010 18:50

Hello!

Jag har precs ätit klart. Jag tänkte lägga upp alla grejer på skrivbordet och i hyllan ikväll men har ingen hylla och vi vet inte hur vi ska göra med skrivbordet så det blir lite svårt.... :S

Idag var det abra jag på tvärflöjten och precis som jag trodde så spelade vi oprkesterlåtar iaf en :D Hann inte med så mycket mer.

Idag var Ann frisk!!! Vi (iaf jag) har saknat henne!!! Gud vad hemskt med en dag till med vikarie....    Inte kul, det rä itne vikarien som är problemet utan hur det blir i klassen (alltså KAOS) när inte Ann är här. men nu var Ann h'är och det blev en bra dag.  Efter skolan och slöjden blev det bobas en stund, kollade poå när killarna spelade biljard (som de alltid gör) :D Och åt mellis med Jennifer och Donay som gick hem typ direkt, fast det skulle de ju också. :P

Aja... Nu blir det väl Geografiläxa, och lite multiplikationsträning.... Sen sak jag ju duscha idag också, sen sa mamma nåt om diska, hoppas hon glömmer bort det. :P (Nee da skoja bara, hihi.)

   Åh! Nu påminde hon mig! Sammanträffande? Yes!

Ha en bra kväll!!!! See ya!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards