Nattaye

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Nathalie - 8 februari 2010 18:03

Hejsan!

Idag var Ann sjuk :( Så vi fick ha vikarie igen, först hade vi någon som jobbade i våran skola, sen gick hon och vi fick en annan "riktig" vikarie på eftermiddagen.

Vi började med lunk, sen svenska och jag började på min kladdskrivning på Huset, sen rast och närr vi kom in hade vi Matte, efter det var det lunch, falukorv och potatismos, gott, så bra sallader i skolan, mums!!! :P

Sen gick en tredjedel av klassen till hemkunskapen och gjorde kladdkaka!!! (avundsjuk, gud så gott. :D )

Vi (De andra två halvorna av klassen) Hade först svenska med den "nya" vikarien och sen engelska, vi gjorde teater, det sög. : )

Alltså våran blev inte bra. Hehe.

Sen blev det idrott på slutet, tre kronor, sen en ltien stunds bobas och sen hem.

Det var min dag hittills.

och jag har fått veta att det är vissa som läser bloggen då och då som ja inte visste!! Eller typ en då som jag inte visste alltså. :P Kul. Hihi.

Men nu ska ni iallafall få en bild som inte är från idag men från igår, så ni vet, det är inte så där grått i verkligheten...... Verklogen inte så grått!!! Oj då. Aja... :S Nöjd!! :D

//Natta  

Av Nathalie - 8 februari 2010 07:14

Jaha, då var det en  ny vecka en bloggande vecka. :D

Idag så har vi idrott, svenska 2 ggr engelska, läsa och sen nåt mer som jag faktiskt inte vet. Hehe.

Sen efter det blir det väl bobas en stund. :P

SEN blir det mer bloggeri, hihi.

Som ni kanske ser har jag inte så m ycket att skriva men just nu sitter jag och äter frukost, ett ägg och ett äpple. Ett äckligt ägg...... Kände jag nu, blä.

Aja, nu är klockan ganska mycket. Tjadå!

//Natta

P.s Nu blev ägget gott, hihi. Hejdå

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards