Nattaye

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Nathalie - 7 februari 2010 21:07

Natti,natti som sagt mer bloggande nu hoppas att jag hinner med ett inlägg imorrn på morgonen också, sen blir det ju förstås inte förrän efetr skolan när jag kommer hem igen.

Nu har jag hunnit med att träna lite på wii när mamma också tränade. :D

Hehe, men nu ska jag sova.

Godnatt!

/Natta

P.S Färgen i mitt rum blir ursnyggt ni får bilder imorrn efetr skolan! ses!

  

Av Nathalie - 7 februari 2010 17:06

Hej igen!

Nu har jag fått min bloggpaus och vill komma tillbaka nu, känner mig på riktigt gott blogghumör! :P

Just nu iaf så håller vi på att göra om mitt rum, vi målar och ska mublera (hur stavas det?)  om lite.  Så idag har vi spacklat, slipat och aa börjat att måla en vägg.... Imorse (11.00) så hade vi gudstjänst med kören då, inte så jättekul,men det är en låt som heter Simeon och Hannah, den är kul att sjunga. Efter så blev det kyrkkorv jag åt en sen tog jag bussen hem, jag ångrar att jag gjorde det man kunde ju lika gärna ta och promenera i det fina vädret, men jaja.

Imorrn är det skola igen, och jag hoppas att våran vikarie vi hade i fredags har talat om att vi var trevliga. :S

Det brukar vara lite värre ärligt talat än det var i fredags faktiskt, så man hoppas. :)

Igår var hela familjen hemma hos farmor och farfar vi kollade på meldoifestivalen, och åt mat där, inte så jätteroliga låtar där.... Men Olas,Lindas och Frispråkarns var bra enligt mig. Men Pain of Salvations låt?! Fattar inte ett dugg hur de har tänkt både trummisen och jag tror det var gitarristen satt ju och sov!! Det var bara pianot som var igång. ???? Man satt ju liksom och väntade på att det skulle komma typ ett:Bang! Yeaaaaahhh!!! Eller nåt sånt, hehe.

Ingen fatta nåt i soffan där borta, haha.

Sen till sist så har jag varit på öppet hus igår på morgonen, på Brandbergsskolan, mötte eller såg flera jag kände eller liksom visste vilka de var, men gud vad stort det är där! Det man ser om man går och spelar instrument där en gång i veckan är ju liksom en tiondel av hela skolan, det finns särklass, "vanlig klass", körklass och orkesterklasser.  Och hur mycket gångar och korridorer som helst, vi eller jag tappade bort mig lite. :D

Men det verkar jättebra man ska ju senast göra sitt val den 10 februari, så det närmar sig...

See ya!!!;)

//Natta



Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards