Nattaye

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Nathalie - 9 februari 2010 19:19

Hejsan!

Hemma från kören och ska äta mat om nån sekund, lapskojs, gott.

På kören övar vi på en musikal som heter: I början.... Den handlar om aa I början hehe, när jorden skapades och sånt, vi övade på manuset utan fasta roller och jag blev Masin och Storögonfisk eller vad det nu hette. :P

Hihi. Om ni undrar över rubriken så är det för att vi sjunger en låt som heter Det bubblar i havet. Kul! :D

Imorse glömde jag läsboken, så jag fick läsa ROSA Riktigt viktigt enligt kompisar tror jag den hette.... Sen blev det en stunds bobas, sen hem och gå iväg till Hagaskolan. Jag följde med min lillasyster till hennes dans, när jag väntade passade jag på att läsa ut "Om jag kunde drömma" och börja på "När jag hör din röst". Sen blev det kör och nu är jag här.

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards