Nattaye

Alla inlägg under juni 2010

Av Nathalie - 11 juni 2010 10:11

Hej hej!

Nu är jag hemma hos Donya det belev mycket tårar eftersom att ann skulle gå i pension. :(

Hejdå nu ska vi gör nåt hihi.


//Natta

Av Nathalie - 10 juni 2010 21:43

Sov gott nu hoppar jag i säng! :D

Natti,natti.

//Natta

Av Nathalie - 10 juni 2010 19:34

Hajj!!

Nu tillbaks från centrum, imorrn är det ju avslutning, sista dan i vendelsömalmsskolan för mig.. :( Men det kommer bli hur kul som helst att börja i brandbergen!! Iaf såm får ni en bild på mina ovanliga skolavslutningskläder. ;)

  Love the shoes!!!!!! :P   

//Natta

Av Nathalie - 10 juni 2010 17:16

Hej hej!

Idag har vi haft städdag hela dan och vi har haft vattenkrig!!! Det var riktigt kul!!!

Men man blev också SÅ himla blöt! Vi kastade vatten med flaskor. Haha, det var kul. Nu sticker vi till centrum, jag jeffi och pappa och ska köpa present, ska på party hos donya i helgen. ;)

//Natta

Av Nathalie - 9 juni 2010 20:58

Hii!!

Imorrn är sista dan innan avslutningen, sköönt.

Städdag hela dan, hehe. Jag har klippt mig också, lite kort, haha. Och det blev väldigt "lockigt" vid luggen, men jag har inte gjort nåt, så ni vet ;)

 

//Natta

Av Nathalie - 5 juni 2010 09:59

Hej!

Jag o Emma sitter och ska göra en godisreklam, haha. :D

Klockan är bara 10, jag vet men jaja.

Vi plockade lite blommor på vägen till konsum.

   

Ses sen!

//Natta

Av Nathalie - 4 juni 2010 17:27

Hehe, hej!

Idag har jag kollat på Vänner (F.R.I.E.N.D.S) och pysslat lite och så klart varit i skolan.. Igår var klassen på grönan så alla halvsov typ haha. :P

Vi fick sluta lite tidigare iaf. Jag åkte katapulten,fritt fall tilt och extreme för första gången det var kul! Sen gick jag ju spökhuset för första gången också. :)

Vi hade jättekul från 15.00 - 21.00 Sen var det hem och sova, vi kom väl hem runt 21.40???

Jag slänger in 2 bilder på mitt lilla pyssel :D

Före

  Efter    Efter

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards