Nattaye

Alla inlägg under juni 2010

Av Nathalie - 26 juni 2010 18:00

Vid ungefär den här tiden (18) så föddes jag om en månad för 12 år sen, cooligt. Läängtar tills juli. :D

Tänkte bara berätta det. ;)

//Natta

Av Nathalie - 26 juni 2010 16:18

Hej hej!
Snart kommer Issa vi ska hitta på nåt en stund, får se om det blir kolla på twilight ikväll, hope so!!! :D

 

Vi fick låna de av Jessica så taxi maxi! :D Vi ska ju kolla på eclipse på fredag!!! Ses!

//Natta

Av Nathalie - 24 juni 2010 10:09

Hej hej!

Nu ska jag typ bara packa färdigt och ta en pirog eller nåt sen sticker vi till farmis och farfis. :D

Vi ska vara där idag till imorrn, imorrn till på lördag. Sen åker vi hem på lördan alltså. Jag hittade några twilight- bilder imorse, några var jättefina!!

Här får ni de! ;)

                       

Ha en glad midsommar om jag inte bloggar mer förrän på lördag.

Ses!

//Natta

Av Nathalie - 24 juni 2010 06:43

Hej hej!

Idag vaknade jag 5.59!? Jag fattar inte hur, jag somnade vid typ 20 i 2 igår natt.

Har inte sovit alls mycket.... Men upp o hoppa och pigg som en loppa!!!

Sitter och kollar på mobiler, vill ha en ny,har ju inga pengar och alla snygga har nåt som inte är bra, och de är dyyyra.  Man kan ju alltid kolla.

Här är en lg-mobil.

 

Tycker ni om den?

Den var dyr och har bara 3 mgpx... Vet ej om det är så himla bra.

Annars var den bra. :D

//Natta

Av Nathalie - 23 juni 2010 23:30

Nu ska jag och Jeffi kolla på en film i jeffis rum.

Och vi har fixat en varsin macka med mjukost på och vindruvor, muuumsigt.

Vilken film vet vi ej ses imorra!

//Natta

Av Nathalie - 23 juni 2010 20:55

Hej jag vet att jag ör lite sen med den här videon men kolla på hela,den är riktigt bra!!! Hon har så cool stil på allt. ;)


//Natta

Av Nathalie - 23 juni 2010 20:20

Neej jag var inte där, men har kollat runt på youtube och försökt hitta så mycket som möjligt, ja hittade några. Här kan ni kolla! ;)

Mycket tv-apparater och coolt när de körde vågen Haha.

Tänk att de faktiskt var där!!!!!

Cooooooooooooooltttttttttttttttttttttttttttttttttt
ttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mycket skriiik :D Såg att det var en som hade en bild på taylor, kul det måste ha vart att signera den haha. :D


Där har ni så att ni klarar er med skrik för minst ett halvt år. :)

Ses!

//Natta


Av Nathalie - 19 juni 2010 09:22

Sitter och kollar på "Bröllopet" på Tv4.    

Ses senare!!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards