Nattaye

Alla inlägg under april 2010

Av Nathalie - 1 april 2010 23:29

Natti natta allihopa!!

Nu ska jag lägga mig och mysa i sängen ,vet inte om jag orkar läsa ikväll faktiskt... :S Imorra ska jag va med Issa, sen har jag ingen aning.

Sov gott!

//Natta  

Av Nathalie - 1 april 2010 20:40

Hejsan!

Nu har jag kommit hem, jag issa och donya gick med issas syster för att gå påskkärring... :D

Jag var en påskkyckling... med en näbb av papper men en riktigt söt bulle där bak faktikt. :P

Det var faktiskt ganska kul, issa(hennes lillasyster som det var som skulle egentligen gå) fick typ allt godis, det var bra, annrs blir det bara massa över.

Sen när vi var klara med plingandet på dörrar gick vi hem till donya för att dela upp som vi egentligen faktiskt inte gjorde men jaja.

Då kom det ett gäng KILLAR som var utklädda tror att det var typ 2 tjejer också, vi kollade ut genom fönstret när de stog där, donyas pappa öppnade, och vi vinkade och de vinkade tillbaka, gud vad kul!!! Det är inte ofta man ser ett gäng killar som tillomed är äldre än oss!!! som går ut så... :P Kuligt!!

Ha ett bra lov!!!  

//Natta


Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards