Nattaye

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Nathalie - 14 april 2010 18:51

Åh!! Jag längtaaar verkligen till den 24 april då åker vi!! Till Kreta, stället heter Malema, här kommer några bilder jag hittade på ving.se, men det är inte med de vi ska åka men jaja. :D Då blir jag fri från skolan!!, men nog inte fri från läxor... hm.. hoppas jag blir fri från både och.

//Natta  

Av Nathalie - 14 april 2010 17:14

Hej!

Nu sitter jag och gör läxor och myser med en mössa som jag entligen gjorde klart på syslöjden idag! :D

Det blev ett hål i den på ett ställe där jag på nåt sätt hade lyckats hoppa över att sy... Jag är konstig.. :)

 

Aja,den är mysig iaf. Det är alltså biologi just nu.... vill gärna ha alla rätt, skulle bli så glad!!

Hoppas ni haft en riktigt skön dag, just det vi kollade på en liten teater som de hade i våran maula(aula) och den var riktigt bra. Haha. Den handlade om hur det är att vara i vår ålder, jag gillade den.

See you! :D

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards