Nattaye

Alla inlägg under maj 2010

Av Nathalie - 10 maj 2010 07:44

Hej!

Nu har jag gjort iordning mig och är nog klar(tror jag).

Jag kollar lite på Vakna Med The Voice, men det är nån tråkig man med där, så inte så intressant. 15 över 8 ska jag gå till bussen och åka till brandbergsskolan.

Vi ska kolla runt lite och lyssna när 7F ska spela. :D

Våran klass kommer att vara 6F. Det kommer bli kul, men jag kommer tillbaks till lunchen. Och sen efter idrotten som är vår sista lektion blir det bobas.

Tudilu!



//Natta

Av Nathalie - 9 maj 2010 09:51

Hej hej!

Igår hade vi ju dansuppvisning och genrep i fredags, det var SÅ coolt!! :D

Det var väldigt bra gjort och våran dans gick bra.

 

Hittade ingen bättre bild när det inte var mer några andra personer, hihi.

  Skylten som jag dyrkade, haha. :D


Snart ska jag iväg till kyrkan.. Och ha nån slags familjedag med kören. :)

Sen ska jag vara med Jennifer. Hej hej!

//Natta

Av Nathalie - 7 maj 2010 07:24

Jaha, nu var det fredag häärligt!!

Efter skolan ska jag vara med Issa och senare blir det genrep i tills i morrn, då vi har dansuppvisning. 

Vi ska vara ballerinor, hihi. Jag är helt svart.. Men det gick bra iaf.

Så nu ska jag väl kanske göra klart mig och sen kanske kolla lite tv innan jag går. ;)

Ses sen!

//Natta

Av Nathalie - 6 maj 2010 21:01

Här var våran middag vi fick välja,vi skulle ta slut på all mat hemma :D

 

//Natta

Av Nathalie - 6 maj 2010 07:20

Hej idag har jag temat bild på elevens val!! :)

Jag måste göra iordning mig nu börjar bli lite bråttom :S

//Natta

Av Nathalie - 5 maj 2010 21:00

Hej hej!

 

//Natta

Av Nathalie - 4 maj 2010 20:46

Hej!

Nu sitter jag och gör lite läxor.

Jag har varit på kör och vi var tre stycken vi fick vara nere i källaren för att en grupp ungdomar repade där vi brukar vara. Det lät bra. Sen när jag kom hem åt vi prinskorvar med makaroner, det var jättegott!!! :P

Sen har jag ritat lite och aa nu är jag här,måste bara visa min söta dalmatinkopp också som jag just nu har lite oboy i. :) Den är SÅ söt!! Jag älskar de där disneydalmatinerna. :D

//Natta

P.S Jag skrev bara några namn på teckningen så att ni inte undrar ;)      

Av Nathalie - 4 maj 2010 17:14

Hello!

Nu sitter jag och äter äpple, mums.

Har kommit hem från Lena, ska snart på kör. :P

Idag så har jag varit på Sång och dans och vi lärde oss någon indiansång, vi dansade hula, hula - dans, haha. Och vi gjorde en namnlek, vi lärde oss en typ irländsk låt och dans till... :D

Och någon typ Afrikansk(tror jag) Folksång. Det var kul!!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards