Nattaye

Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 9 januari 2010 17:07

  Idag var jag i HC igen, men för att Jeffi skulle köpa present till hennes kompis, hon är på kalas nu, kom i stort sett hem just nu och mamma har precis börjat med maten. Grönpepparsbiff eller vad det nu heter. I HC köpte jag iaf lite scrapp, blommor och 4 små "titelpapper" i olika färger, där man kan skriva nåt och sätta på scrappet man gör. Kostade bara 1.50 /st. Allt tsm blev 25 kr.

Jag var lite klantig i den butiken för först gick jag iväg utan växeln: 1 kr och utan kvitto, så hon i kassan fick säga till mig. :D

Sen skulle jag lägga ner pengarna i plånboken, då tappade jag mynten, och blev av med 2 kr. (HJÄLP! Jag är så ledsen för det!!! :P )

Vad tyckte ni om Let's dance igår då???

Jag gillar Mattias och Cecilia och Daniel och Elin.

De jag inte gillar är:

Willy och Charlotte

&

Peter och Maria.

Nu ska jag, ingen aning, hihi.

Tänkte egentligen cacha idag men blev inte av för sent nu att gå runt och leta i det här mörkret. Men scrappa kan man ju alltid göra. :P

//Natta  

Av Nathalie - 8 januari 2010 20:48

Nån som varit inne på musikbloggen ännu??? :D

Ska lägga upp röstning där nu tänkte jag...

Men iaf, let's dance!!!!

Jag hejar på Mattias och Cecilia! :P

Hoppas inte de kommer ligga bland de som ligger sämst till.

Aja, bye!

  

//Natta

Av Nathalie - 8 januari 2010 16:53

Ni får veta adressen innan let´s dance iaf... :D

Sidan heter: Nattamusik och adressen är: www.nattamusik.bloggplatsen.se

 Ni kommer kunna rösta, bestämma vilken sångare/sångerska jag ska skriva fakta och lägga upp musik med, få bilder från just din favvoartist m.m

Kul va????

Jag kommer naturligtvis skriva om Let´s dane också ikväll så kika in om ni har tid över!

//Natta  

Av Nathalie - 8 januari 2010 15:11

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från HC och bytt nagellack från igår, nu blir det nog bättre hoppas jag. :) Gör ett försök att fixa naglarna så bra jag kan.

Men nu äter jag billy´s pizza. Och jag kan avslöja att jag har startat musikbloggen nu, men adressen får ni veta efter let´s dance ikväll. ;)

Idag i skolan hade vi först svenska, då vi pratade lite, arbetade i röda tråden.

Sen blev det först rast sen engelska och vi gick igenom en ny text i Goodstuff (engelskaboken)

och fick glosor tills på fredag.

Sen blev det lunch, köttbullar och potatis m. brunsås.

Efter lunchrasten hade vi lässtund nästa lektion var Gustav Vasa, Ann berättade lite om vad vi måste veta inför historian i 6:an. Sen skrev vi lite om jullovet sen var det slut!!!

Otroligt fort det gick faktiskt ,hela dan alltså.

Aa, det var typ min dag hittils.

  

Nu är det bara några tuggor kvar av den. :P 

//Natta

Av Nathalie - 8 januari 2010 07:32

Om 3 min nu är jag på väg till skolan, igen.

Jag har alltså inte mycket tid till att blogga men iaf så vaknade jag och Jeffi 6.00 idag och jag började med att jogga lite på wii, steka ägg och äta på limpa, sen aa bara slappat lite. Nu ringer det bye!

/Natta

Av Nathalie - 7 januari 2010 20:00

Imorrn börjar skolan igen!!!!!

Hoppas vi gör nåt kul.... Men det jag längtar mest efter är ju såklart...

...LÄXOR!!!! (INTE)   

Aja, vi kommer iaf hålla på med Europa i geografin och antagligen ha det i läxa också, så det blir nog kul. Brukar inte tycka om geog. så mycket men nu tror jag det blir roligare. ;)

Imorrn kommer jag skriva ett på morgonen innan skolan, ett efter skolan och ett på kvällen, så ni vet. :P

Ska kolla hur man fixar moblbloggning.

Här kommer en bild från Julspelet.


See ya!

//Natta     

Av Nathalie - 6 januari 2010 14:03

Nu är jag lite sur för jag råkade göra så att jag får skriva om detta inlägg!

Men iaf, jag har haft julspel med kören och jag var en vise man, hade mantel och krona på mig, hihi. :P

Nu har vi åkt till farmor och farfar och precis ätit farfars goda grekiska sallad. MUMSFILLIBABBA!!

Jag har inte haft så mycket att skriva om de här senaste dagarna som ni kanske märker i det här inlägget :)

Aja, Chaio!

//Natta

Presentation


Hoppsan hejsaan!
Jag är en tjej som älskar att spela flöjt, dansa och va med kompisar.
Mer får ni veta om ni läser ;)
/NATTA

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Tidigare år

Gästbok

Favvo...

Favvobok:Om jag kunde drömma
FAVVOARTIST:Miley Cyrus
FAVVOMAT:Många olika,en är Pasta Carbonara, mums!

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards